11

Tolik let už si tady tak pro sebe bloguju do prázdný plechovky od granulovanýho kafe, budu-li citovat. Kdyby mi tohle někdo oznámil tehdy v těch podivných začátcích, těžko říct, jestli bych uvěřila. Ono se tomu celkově skoro nedá věřit ani teď, když už ta doba skutečně uplynula. 

Jedenáct let nemá úplně stejnou váho jako výročí jiná, kupříkladu těch deset let, která se tu slavila loni. I tak to ale je - zvlášť pro takovouhle pitominku - poměrně obdivuhodná výdrž. Blogování je rozhodně jeden z mála koníčků, u nichž jsem zůstala takhle dlouho. 

Zároveň je s přibývajícími lety stále těžší udržet si nějakou motivaci pro pokračování, jelikož ta pro změnu zase ubývá. Nehledě na to, co všechno jsem za ty roky vyzkoušela, čtenářskou základnu mám prakticky tutéž jako kdysi - veškerou žádnou, těch pár lidí, kteří čas od času přišli něco okomentovat na staré doméně, s blogováním skončilo ještě dřív, než blog.cz definitivně zdechnul... Občas mě napadá, co tady ještě dělám, proč se to tu snažím udržet nad vodou? Nedělám to už jenom ze setrvačnosti? A má cenu to zkoušet i nadále?

... OK, to jsem zaběhla někam, kam jsem úplně nechtěla. Sezónní deprese, dámy a pánové, neděkuji, netěšilo mě.

Zas ne všecko je tím podělaným navrch, jak by se zdálo, ačkoli se to třeba o tomhle roce jako takovém moc tvrdit nedá. Upřímně, jestli od někoho v nejbližší době uslyším: "Musíš být pozitivní!", jednu mu fláknu. Letos těsně před svátky jsem si totiž vyzkoušela už i koronu, naštěstí jenom nějakou "lite verzi" - asi dva dny jsem měla trochu teplotu a tak na týden, možná týden a půl jsem ztratila čich a chuť (a to jsem si taky myslela, že to vypadá úplně jinak, než jak to nakonec bylo) (domnívala jsem se, že to znamená: "A teď nebudeš cítit doslova a vůbec NIC! HA!" spíš než: "Teď ne. Teď jo! Ne. Jo. Teď trochu. Ne. Možná?") A... to už jsme zase někde úplně jinde. 

Kde jsem byla? A jo, jasně. 

Není to úplně celý úplně k ničemu. Občas se sem dokonce i někdo zatoulá. A to nás přivádí k dalšímu bodu tohohle celého výlevu. Co bylo letos 11 nejčtenějších článků?

                        /1/ Korálkový speciál - VELKÉ šmuky

                        /2/ Tumblr Request Special - Outfit Meme 

                        /3/ To se mi zas cosi zdálo aneb Nová spolužačka

                        /4/ Tumblr Request Special 3 - Winter Drawing Meme

                        /5/ Tumblr Request Special - Outfit Meme 2

                        /6/ Korálky - nové projekty, pt. 6

                        /7/ Modrá kytara

                        /8/ Korálky - nové projekty, pt. 7

                        /9/ Javoříčko, 28.3.2021

                        /10/ Yennefer z Vengerbergu & Elizabeth Swann

                       /11/ Následky přílišného poslechu doporučené muziky 

A ať to nekončím jen tímhle výpisem, rozloučím se jiným, poněkud estetičtějším souhrnem uplynulého roku:

 

Komentáře

  1. Gratuluji ke krásnému výročí. A pocity, které vypisuješ prožívám taky. Smrt blogu zlomila zbytek vůle, kterou jsem měla.... Ale zatím jsem to nepohřbila a tak uvidím co bude dál...
    Vlastně jsem si i docela vyčítala, že zapomínám obcházet staré známé, kteří ve světě internetu zůstali. Občas jsem se tu zastavila, jen nenechala zprávu. A to je taky škoda.
    Tak už raději ukončím tento svůj výlev a věřím, že se brzy zjevím pod nějakým tvým dalším příspěvkem... Budu se těšit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...