Korálkový speciál - VELKÉ šmuky

 Během loňského srpnového kola brigádničení na zámku jsem objevila super věc - stránky Beads Magic. Jedná se o databázi plnou několika set návodů pro výrobu převážně šitých korálkových šperků... a co je hlavní - všechny jsou volně dostupné. 

Zkrátka přesně něco pro mě. 

Teda, i když jsem to objevila v létě, trvalo dost dlouho, než jsem se dokopala k tomu něco vyzkoušet. A něco i dokončit, to trvalo ještě déle. No... dobře... pravda tam asi někde bude. Asi? 

Zkrátka, první dodělaný náhrdelník spatřil světlo světa (fajn, ne tak úplně, dodělávala jsem ho pozdě v noci) až někdy ke konci listopadu. Byla to poměrně snadná záležitost, stvořená podle vzoru "Apricot Jam":


Jak jsem řekla, jednoduchá sranda. Docela rychle to přibývalo, což mě poměrně pochopitelně i snadno zblbnulo. Nelze si totiž jinak vysvětlit, jak je možné, že jsem se hned potom pustila do téhle věci:


Ten. Zatrrrrracenej. "Egypt"!

Chci říct - když musíte u návodu scrollovat, je téměř 100% šance, že ta práce bude stát za to. Ať už si to každý vyloží po svém.

Vůbec netuším, jak dlouho jsem s touhle příšerností bojovala, ale minimálně týden to byl určitě. A ve vší upřímnosti, myslela jsem, že mě - s prominutím - jebne. Bolelo mě z toho všechno. Ruce, záda, vlastně celé tělo, protože jsem se při šití kolikrát zapomněla a zůstala smotaná v naprosto šílených polohách beze změny neskutečně dlouho...

Je to velký. A když říkám velký, myslím VELKÝ.


(mimochodem, skladuju ho stočený do válečku) (ono se to asi ani jinak nedá)

A stejně jsem si nedala pokoj a musela to (po pauze, samozřejmě) zkusit zas. Nicméně, svých předchozích chyb jsem se tentokrát vyvarovala a sáhla po něčem mnohonásobně menším a snazším. Vzorem mi tentokrát byl "Green Island":

Každopádně, myslím si, že ta největší výzva ještě čeká. Krčí se v rohu a číhá, až budu připravena se naprosto vzdát veškerých zbytků příčetnosti...

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14