Následky přílišného poslechu doporučené muziky

 Já: "Hm... Potřebuju se nějak rozkreslit, vždyť jsem skoro čtyři měsíce kvůli učení a brigádě nic neudělala. Chtělo by to nějakou rychlou, jednodušší skicku, to by bylo asi nejlepší..."

Taky já, tak o pět vteřin později: "... anebo rovnou fuckin' detailní portrét, proč ne?"

Normálně takovéhle blbosti dělám po těch třech filmech s Romy Schneiderovou (lehce přeslazených, pravda, ale každý má svá guilty pleasures, tož mne nechte žít, má reputace cynika je v těchto dnech stejně v troskách). Nicméně tentokrát za to může něco jiného - nové album objevené na základě doporučení internetové kamarádky Dželíny.

(hele, je to chytlavý jak cosi a příběh konceptu toho alba má všechno: černou magii, nekromancii, zombie!Sisi, cyberpunk!Franze Josefa...) (jen jednu chybu to má - ta story zní jako něco ode mě... a já to nenapsala, grr)


Tady je k porovnání s originálem. Jinými slovy - když si objednáš něco z internetu VS když to konečně dorazí :D


Pro dnešek se rozloučím písní (ať v tom nejsem sama :D):



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14