To se mi zas cosi zdálo aneb Nová spolužačka

 Před pár lety, ještě někdy na gymplu, se mi zdál sen (což by po nadpisu rozhodně nikdo nečekal). Poměrně důležitá informace je, že to bylo relativně krátce poté, co jsem začala sledovat Game of Thrones a rovnou i číst knižní předlohu.

A o co že tam šlo?

Do mého rodného městečka se přistěhovala nová holka a nastoupila k nám do druháku. Tady přichází na řadu o něco výš zmíněná informace o GoTku, jelikož to nebyl nikdo jiný než - poněkud Modern Alternative Universe - Daenerys Targaryen. Dokonce i s draky. Tedy v tomto případě dvěma agamami vousatými a leguánem.

Jelikož ji zbytek třídy během celkem krátkého časového úseku stihl odsoudit jako divného odpadlíka, je celkem nasnadě, že se z nás staly kamarádky. Víte, jak to je s těmi vránami, co k sobě sedají...

Ono tam vlastně nakonec ani moc souvislého děje nebylo. Spíš sled situací, co jsme spolu zažívaly. Když řeknu, že to pocitově bylo trochu jako film od studia Ghibli, zhruba by to pro představu stačit mohlo.

A já si na to celkem nedávno, no ani ne před měsícem, vzpomněla... a zkusila s tím něco nakreslit.

Hele, já nevím, jestli i v reálu existuje černej leguán. V mé snové realitě to povoleno je :D



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14