Korálky - nové projekty, pt. 6

 Jinými slovy také "Ještě-furt-karatnénní už-ne-tak-úplně-speciál", ale to už by bylo moc dlouhé.

Pokračujeme s předváděčkou za 3... 

2... 

1...

/31/ Plochý perleťový náramek

Jednou mi během prohlídky praskl, což bylo rozhodně nemilé. Mělo to jednu výhodu a jednu nevýhodu. Výhoda - šila jsem to tak nahusto, že neměl šanci se rozsypat všude okolo. Nevýhoda - ty podělaný cca 2 metry vlasce byly na vyhození.


*

/32/ Modré kvítí

Originální návod byl růžový a výsledek se jmenoval - pauza za účelem odskočení si pro časopis - "Když rozkvetou sakury". Já bych ten svůj popsala jako pomněnky, ale... na to jsou jednotlivé segmenty nejspíš moc hranaté... I když na druhou stranu...

Každopádně, i tady se projevuje to samé co u čísla 26 z minulého článku - když se mi to někde urve, stačí vyměnit jeden dílek a nemusím přešívat celou šňůru. A zapínání na magnet je super.


*

/33/ Síťovaná dutinka #2

O dost kratší a obyčejnější než náhrdelník od posledně (číslo 29, viz odkaz výš). Při reorganizaci krabice na komponenty jsem dostala chuť upotřebit pro změnu tohle fancy zapínání, a tak se zrodil tenhle náramek.


*

/34/ Goth sada

Jen s prohozenými barvami. Přívěsek jsem si nedávno zopakovala v tyrkysovo-zlatém provedení - putoval do New Jersey jakožto narozeninový dárek jedné z mých dopisovacích kamarádek.



*

/35/ Kuličky

*

/36/ Kroužky na řetízku

Když se trochu zvětší, můžou fungovat i jako prstýnky.





K výrobě všech projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki, v tomto případě vyjma náramku pod číslem 33, jenž nevznikl podle konkrétního návodu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál