Korálky - nové projekty, pt. 7

Pro změnu bychom si mohli dát zase korálky, ne? 

Dělám si z toho teď srandu, ale poslední díl byl speciál někdy v březnu a poslední "normální" díl v únoru... A hele, oba dokonce na konci měsíce. Že bych z toho udělala tradici (protože to rozhodně není tak, že si vzpomene na poslední chvíli)

 /37/ Košššky

Tohle nejsou jen tak obyčejné mícy domácí, tohle jsou zkrátka speciální Košššky. A věřte nebo ne, v reálu vypadají dokonce i k světu. Tady těch korálků (Miyuki Delica) mám jen pár barev - ty potvory mají nepříjemnou vlastnost lézt víc do peněz -, takže jsem si nemohla moc vymýšlet. A to, že se ty tmavé lesknou až takhle extra, jsem přišla až po několikerém pokusu o vyfocení v rozumném světle...

/38/ Zelenej kompot

I v původním názvu bylo cosi o zavařenině, takže se toho budu víceméně držet i já. Který kompot bývá zelený... Hrušky? Ty naše teda určitě.

/39/ Další hvězdičky

Ha! To mi mimochodem připomnělo Geraltovo ultimátní baličské umění z první vědmácké hry! ("Tvoje oči jsou jako hvězdy." "Takže chladné a daleko od sebe? Budeš se muset víc snažit, zaklínači.")

/40/ "Lapače snů"

Ne snad, že by mi došla fantazie. V tomhle případě se původní název designu hodí víc než dost. Stejně jako v případě předchozích náušnic, i tyto jsou výsledkem impulzivní objednávky korálkové stavebnice od Šárky Dvořákové

*

/41/ Hellboy a Abe

Moje čtrnáctileté já se pro jednou zas ozvalo. Ale tak... to pojmenování bylo vzhledem k té barevné kombinaci už jasný.

*

/42/ Narozeninový donut

Zuzka, jedna z Lapis Bitches, měla před pár měsíci narozeniny a já zas panikařila, že nevím, co jí dát (jako vždycky, samozřejmě). A tak jsem se nakonec uchýlila k tomu, co je u mě jistota - korálkové pičičičnky. Mimochodem, k tomuhle byl ještě korálkový minimuffin :D



Co se ozdrojování týče, dnes je to poněkud složitější:

#37 je výsledek volné inspirace z internetu a následné výroby vlastního schématu

#38 - podle návodu z časopisu Korálkí

# 39 a #40 - návod Šárky Dvořákové

# 41 - odhadem od oka podle promo fotky tohohle návodu

# 42 - základ kdysi na kurzu, ale se slušnou dávkou mentální gymnastiky, protože návod z kurzu byl provedený v nepříliš ostrých fotkách (ne mých) bez textu


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...