Tumblr Request Special 1 - Outfit Meme

 Posledně jsem to slíbila, a tak to sem začnu pomalu sypat. 

Pro dnešní část se mi podařilo dát dohromady několik kreseb, které mají společné téma: tedy tento outfit meme, jak už ostatně napovídá nadpis. Stejně jako spousta podobných záležitostí poletujících chaosem Tumblru, i tahle funguje dost obyčejně - na základě kombinace Písmeno (často taky Číslo) a Postava (nehledě na to, zda vaše či už existující v konkrétním fandomu), zaslané oním sledujícím, kterého to zrovna zaujalo.

Vzato kolem a kolem, je to svým způsobem: "Potřebuju kreslit, ale nemám úplně jasnou představu. Buďte někdo té dobroty a nahoďte mi něco, ať se odpíchnu."

Tož dejme se do toho.

Jemma Lasseyová + G

"Kousavé poznámky stranou, Aureli Dragomire. Já UMÍM být reprezentativní, když se mi chce. To, že se mi často nechce, je už druhá věc."

*

Weron + L

Tohle má za sebou i příběh! Jisté události Weron zavedly do okolí Wyzimy, kde po většinu svého pobytu ve městě zůstávala u "tetičky" Triss. Která tehdy zjistila, že tahle mladá zaklínačka je vlastně prakticky jen sedmnáctileté děvče, které nemělo zrovna moc příležitostí k tomu nosit vyloženě holčičí věci (a má poněkud... pochybný vkus, ale to není úplně to hlavní)(možná)

W: "Triss? Mohla bych si na ten banket půjčit tohle? Fakt se mi to líbí, kdes to sehnala?"

T: "Počkej... A kde jsi to vyhrabala ty??"


*

Andy + C

 Anderien v barevném, na to se zvyká těžko. Co jen k tomu... Velké prádlo, že by?



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14