Předělávky

V srpnu jsem slibovala (svým způsobem...) článek s předělávkami starých kreseb. Ve druhém odstavci. Fakt to tam je.

Táta tomu říká "vykrádání sebe samotné". Ale já si nemyslím, že by v případě překreslování vlastních věcí šlo o nějakou závažnou... zločin (zločin je tahle věta). Podívejte, lidi na DeviantArtu to taky dělají. Je celkem sranda na tom sledovat, jak a jestli vůbec se člověk s tím kreslením někam posunul.

A dá se na tom podvádět, když nemám co kreslit, hehe. Ale dosti již keců. Přejděme k akci.

2011-2012/13(?)-2016
Tohle například je ukázka vývoje designu postavy. A taky toho, jak jsem postupně získávala jakés takés povědomí o historické módě. Ono by to totiž mělo být v podstatě renesance, víme? (Nevíme, neb to tak v té první verzi vůbec nevypadá. Kuš!)


*
2010-2017
V prvé řadě - rozhodně bych za tím nehledala příběh. Tedy... já ho hledala, ale vůbec jsem se k tomu nedobrala. A pozor, šok! To novější má dokonce realističtější proporce! *teatrálně spíná ruce*

*
2009-2015
Tohle není úplně autentické, když byly obě nakresleny téhož roku & téhož dne. A věřte nebo ne, ta stará se mi dost možná líbí víc :D

*
2011-2017

*
2010-2017

*
2009-2017

*
2009-2017

*
2004-2018


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14