Nuala - poprvé a (zatím) naposled

To mě zas něco chytlo a udělala jsem tutéž "chybu" jako před šesti lety - zkoukla jsem v jednom zátahu oba díly Hellboye. Jelikož však u mě ještě pořád touhle dobou doznívaly poměrně silné účinky znovuvzplanutí pro Zaklínače, nic moc extrémního v podobě "Záchvatu inspirace 2012" se nedělo. I tak jsem se ale ukecala k alespoň jednomu fanartu.

Princezna Nuala byla nejspíš můj historicky první hellboyovský fanart, a tak mě napadlo zkusit ji nakreslit znovu. Původně jsem si říkala, že bych novou kresbu koncipovala jako předělávku té staré, nicméně jsem si to nakonec rozmyslela. Článek s překreslenými obrázky se chystá na úplně jindy.

Pozor, následuje šest let stará ukázka vědmího kreslicího umění. Jasně, mohlo by být i hůř, ale jistota je jistota.


Nuala 2012, modrá


Nuala 2018, černá
Celou dobu jsem ji rvala do modré, ale ty černé šaty z první poloviny filmu mají taky něco do sebe.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14