Yennefer z Vengerbergu & Elizabeth Swann

 Taky bych sem konečně mohla nasypat ty všechny možné requesty z tumblru... 

A začnu rovnou těmihle stylizovanými portréty, které jsou zároveň prvními kresbami letošního roku (v případě Yen doslova). 

O co šlo?

Narazila jsem na post, kde bylo něco ve smyslu: "Pošlete mi fandom a já nakreslím mou oblíbenou postavu." Dostala jsem Zaklínače a (poměrně překvapivě, upřímně řečeno) Piráty z Karibiku.

Ze Zaklínače jsem vybrala Yennefer, což byla poměrně jasná volba. Řekla bych, že to je jedna z nejzajímavějších ženských postav, které jsem kdy v literatuře potkala (co se ovšem her týče, CDPR ji docela zdrbal, hlavně její vztah s Ciri) (neříkám, že jsou ty hry špatný, ale zcela evidentně smrdí favoritismem k Triss)


S Piráty to bylo složitější, tam jasně daného oblíbence asi ani nemám a už to taky bude delší dobu, co jsem se v tomhle fandomu nějak angažovala. A tak jsem se tentokrát obrátila na své mladší já a její preference ohledně postav. A celkem s malou Vědminkou souhlasím - Elizabeth je super.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety