Tumblr Request Special 2 - Outfit Meme 2

 Nějaký čas po první části státnic pokračujeme v krasojízdě.

Jako v případě minulého článku je i dnešní část sjednocená tématem - tedy oblečením. Nemá už však základ v jednom společném prompt listu, naopak vychází z několika různých zdrojů. 

Nejdřív si dáme zase zaklínačku Weron:

2. Colorful clothes

Tohle mi přišlo i s upřesněním, zda by to mohla být "spirálová batika nebo něco podobně křiklavého." A tak jsem si vzpomněla, že mám jedny šaty, které by se těmto požadavkům celkem blížily (ale stejně jsem je ještě kapku upravila, ať výsledek stojí za to)


5. Cold weather pajamas

I tentokrát jsem jí "půjčila" něco ze své skříně - moje oblíbené zimní pyžamo :D


12. A floral shirt

A konečně první věc, kterou nevlastním. Osobně na květinový vzor - kromě sukní teda - úplně nejsem, ale řekla bych, že Weron naopak sedne.


*

A posuneme se rovnou dál, tentokrát k jinému seznamu a jiné postavě, tentokrát Esme.

10. In clothes they hate

Absolutní opak toho, co běžně nosí. Topí se v pastelech, voláncích, kraječkách, má zakrytá tetování... tohle prostě NENÍ správně :D


*

A pro dnešek poslední - Maerwenn var Lorrim, přáteli a rodinou zvána Mari. Nilfgaarďanka, před kterou to ale, nechcete-li zabít tři hodiny života u přednášky na téma "Vicovaro není Nilfgaard: Rozdíly pro tupé nordlingy", moc nahlas neříkejte.

Tohle název nemá, je to kombinace A3 z téhle tabulky. Tohle je prakticky opačný konec barevného spektra, v němž se oblečení Mari běžně pohybuje. Na rozdíl od předchozí zmíněné je však růžová její druhá nejoblíbenější barva (po vlastenecké černé, samozřejmě...).



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál