Javoříčko, 28.3.2021

 Dneska hodíme očkem trochu retrospektivně do momentu, kdy se možnost chodit po venku rozšířila z hranic katastru obce na hranice okresu. Jinými slovy - vyšli jsme si na VELKOU vycházku. Ne že bych si extra stěžovala, katastr mojí obce je až překvapivě prostorný, ale na druhou stranu má už prd co nabídnout, když tam žijete odjakživa a některé úseky byste mohli projít i poslepu.

A teda musím říct, že tahle vycházka stála za to. Podle krokoměru jsem našlapala něco málo přes 17 kilometrů a určitě by to trhlo i víc, kdybychom na Průchodnici a ve finále z ní dom nejeli autem. V nohách jsem to pak i přes důkladné protažení cítila ještě tak dva dny, jelikož cca 3/4 trasy vedlo do kopce nebo několika sad zatracených schodů, ale ve finále to nebyla zas taková katastrofa. Konec konců, šla jsem i horší (třeba těch 20 km v noci na tu zasrrr... Lichnici předloni na táboře) (normálně mě většina toho, co tam děláme, baví nebo to aspoň v klidu překousnu, ale musím říct, že tohle nebyl ten nejlepší a nejinteligentnější nápad).

Ale zpátky k podstatě článku.

Aby nechybělo, vzala jsem s sebou opět WhoCrew ve stále ještě relativně nové sestavě.


*


*


*


*


*


*


*


*


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Co? Sklo.

Korálky - nové projekty, pt. 14