OC-tober 2021, část 2. (11-20)

Dalších deset kreseb hotových, je čas na pokračování téhle série. 


/11/ PLAYING AN INSTRUMENT (Viktoria Steinbrenner)

Klasika - samochvála smrdí a tak podobně, ale v tomhle případě se pochválit prostě musím. Nestává se pravidelně, že by se mi povedl profil(!) i ruce(!!) v rámci jednoho(!!!) obrázku. 

*

/12/ IN THE MORNING (Irma Fawller)

Návrat ke starší kresbě, u níž jsem cítila potřebu to po čase zkusit znovu. Už zas pročítám svou "Úchylnou sbírku" knih o válce, a tyhle příběhy se už zas začaly vracet. Skoro to vypadá, že se tohle váže k určité roční době, loni to zrovna tak přišlo v říjnu... Ale co. Popravdě - don't mind if I do.

*

/13/ PLAYING A GAME (Blondie)

Prostě... démon, co hraje Doom... :D

Perspektiva a anatomie u tohohle kousku je fakt divná (ne že by jindy nebyla), navíc se mnou fakt vyjeb... vyběhla perspektivní zkratka na té levé ruce. Na druhou stranu je to aspoň určitá změna proti mé běžné produkci (překonej-nutnost-tam-dát-uvozovky)

*

/14/ PRE- AND POST-REDESIGN (Lilith)

*

/15/ ON A TRIP (Lena Keppler)

A teď by mě zajímalo, jestli někdo pozná, na základě kterého reálného místa bylo tohle stvořeno. Máte-li tipa, podělte se v komentářích :D

V kontextu kresby se jedná o zaklínačskou pevnost Kaer Morhen, ovšem v tomto příběhovém momentě nikdo z jejích dávných obyvatel už nežije. Pohybujeme se totiž zhruba o tři sta let později, než se odehrává děj ságy, a z pevnosti je touto dobou památkově chráněný objekt ve správě kaedwenské "mutace" NPÚčka.

Někteří z nás možná mají takové místo, na které se pravidelně vracejí. Já mám Průchodnici a Jeseníky. Lena má Kaer Morhen.

*

/16/ FOLK COSTUME (Weron)

Nutno podotknout, že v tomto případě mě inspirovala Aki, která před časem vytvořila něco podobného se svou Světlanou

Weron tady reprezentuje Hanou, totiž oblast, odkud jsem :D

*

/17/ 3 EXPRESSIONS (Otravná polednice)

Vzato kolem a kolem, Otravná polednice vlastně není nic jiného než sotva dospělá dívka, která se stydlivě červená při sebemenším komplimentu. Navzdory tomu, že už je to pár desetiletí od chvíle, kdy se mohla červenat doopravdy...

*

/18/ FORGOTTEN (Natari Martell)

I když kandidátů na tohle zadání by se našlo dost, nakonec byla zvolena právě Natari. Zas tak špatná postava to není a ani nebyla, ale je pravdou, že s ní do budoucna nic neplánuju... a to už tak nejspíš zůstane. Cítím se trochu špatně, že jsem ji takhle opustila, byla přece první z řady táborových roleplay charakterů, proto jí věnuju aspoň tuhle krátkou chvíli "slávy".

*

/19/ INJURED (Kurt Wenger)

Eh... tak tohle nedopadlo úplně podle mých představ... To beztak bude trest za to, že jsem to takhle vůbec vymyslela. Všichni, kdo mě za jeho smrt nazývali Vrahem (ach, kde jsou ty časy, kdy mě Ilía zdravívala těmi milými slovy: "Ahoj, vrahu..."), mohou v klidu spát s tím, že mě karma dostihla.

... a stejně to nepřepíšu, nyehehe...

*

/20/ A DREAM COME TRUE (Alex Velasquéz)

Alex si přála být baletkou už odmala, ale postava míní, Stvořitelka mění :D

(věřte nebo ne, ten postoj smysl DÁVÁ a ty nohy jsou správně) (sukně je jen příliš dlouhá, a tak to nejde tolik vidět)

.

.

.

A jak tohle dopadlo v dřívějších letech?

OC-tober 2020, část 2. (11-20)

Inktober 2019, část 2 (11-20)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...