Pár obrázků z Irmina života 3

Hellou!
Tentokrát se článek týká znovu nějakých těch obrázků.
Vybrala jsem Irmu, protože ta už se tu dlouho neobjevila, což je k ní jako mé oblíbené postavě trochu nefér. Chtěla jsem udělat malou sérii obrázků z jednoho jejího všedního dne, ale, jak už asi tušíte, nedodělala jsem to. Není to se mnou lehké :D
Musím dodat, že se mělo jednat o běžný pracovní den.
Nuže, dejme se do díla:


1.) Po probuzení

Ztuhlá záda po ránu. Otrava, že? :D
*
2.) V koupelně

*
3.) Příprava snídaně

Jistě, mohla využít možnosti jídelny pro dozorce, ale proč taky, když k loňským narozeninám dostala od někoho knihu "Vaření pro blbce začátečníky" a ještě z ní nic nevyzkoušela? :D
***
To byly všechny obrázky s návazností, nyní přejdeme k těm ostatním
4.) Irma (1929) - v modrobílém

Kreslila jsem to teď nedávno v hudebce a moc se mi to nezdá...
Navíc jsem zjistila, že různé moje postavy mají takové své "poznávácí barvy" - Irma modrou, Margit zelenou, Vědmi červenou... :D
*
A bonus :
5.) Margit u vody

Léto 1938, na prázdninách s Nielsem a Kirsten (svým kamarádem ze školy a jeho přítelkyní)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14