OC-tober 2020, část 1. (1-10)

 Ne, v nadpise skutečně není překlep. 

Inu, řekla jsem si letos, že by nebylo od věci se v říjnu zas dát do nějaké kreslicí výzvy, zvlášť kvůli tomu, že jsem tomu poslední dobou moc nevěnovala pozornost. Pak jsem si přečetla nějaké... zajímavé věci o "autorovi" Inktoberu, došla k názoru, že je to trošičku kretén... a rozhodla se, že tento rok sáhnu po nějaké jiné jednatřicetidenní alternativě.

Bohůmžel, nenašla jsem nic, co by mi úplně 100% sedělo. A tak jsem si za pomoci vědecké metody - což rozhodně NEBYLO píchnutí tužkou naslepo - sestavila vlastní prompt list

Čímž se dostáváme o něco blíže k osvětlení nadpisu. Letos jsem to říjnové kresleníčko pojala o něco více tumblr-centricky za účelem představení svých postav jinému (širšímu?) publiku. Pro neznalé - OC = Original Character = Autorská postava

Já vím, já vím... já a širší publikum... No dobrý, zasmáli jsme se, tak se pojďme mrknout na to nadělení:

/1/ FREE DAY (a rozhodně ne proto, že jsem si vzpomněla pozdě!) - Greenie


*
/2/ CHIBIFIED - Isaac Rosenstein

*
/3/ MEETING SOMEONE ELSE'S OC - Lena Keppler & Světlana Slavnikovska
Nakreslená situace se vztahuje k jednomu z obrázků v přiloženém článku. Podivná časová anomálie v Oxenfurtu... Zkrátka a dobře, Lena na Světlaně vyzvídá informace o zaklínačích pro svou bakalářku. 

*
/4/ UPDO - Leif Keppler
Tenhle pán tady je otec výše zmíněné Leny. A taky důkaz toho, že někdy prostě mám obě ruce levý, ach jo...

*
/5/ PERIOD CLOTHES - Margit
Varování - cíl přiloženého odkazu je z roku 2013, takže bacha, je to cringe. Trošičku. Maličko. Fakt.

*
/6/ FIGHTING POSE - Zeph
Á, Zeph... Hlavní hrdina mojí jediné dokončené fanfikce na Gothic. Tak trochu jsem si tímhle výběrem pod sebou do budoucna podřezala větev, ah :D

*
/7/ IN CREATOR'S CLOTHES - Otravná Polednica
Ohohó, tohle... děvče... je novinka, kterou jsem tady ještě nepředstavila. 
Vznikla jen tak z hecu jako doplněk do zaklínačského univerza. Nepamatuje si vůbec nic o své smrti, ale podařilo se jí uchovat alespoň zlomek své předchozí lidskosti a vědomí. Svůj posmrtný život tráví tak, že se věčně a bezúspěšně snaží vystrnadit lidi z "jejího" pole/louky/nebo-co-to-momentálně-je.

*
/8/ GENDERSWAPPED - Weron

*
/9/ WITH A PET - Shandri & Pan Drápek
S velkou kočkou je hned líp na světě.

*
V přiloženém odkazu jde o předposlední kresbu. Mimochodem, zase se tu projevuje moje obliba redesignu a starých ateliérových fotografií...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál