Malý prostor pro Isaaca

Hellou! :D
Konečně, konečně, KONEČNĚ se mi to povedlo!
Pamatujete, jak jsem tu jednou (ono to možná bylo víckrát, ale to podstatu nemění) nadávala, že nedokážu nakreslit Isaaca tak nějak... normálně? Chci říct, aby to vypadalo co nejméně blbě.
Nečekané, šokující a vůbec!

Když jsme jednou byli na návštěvě u dedého, Mutti s ním cosi řešila, Vati byl na balkoně na kouřové a já, tedy kromě toho, že jsem si naprosto nenápadně půjčila knížku o atentátu na Reiniho (se zajímavými fotkami), jsem si v rohu kreslila. No... pokoušela jsem se. Nevěděla jsem co. A řekla jsem si, že bych mohla zkusit nakreslit Isaaca, snad ho moc nezprasím.

Tak - zde je!



Onen osudný rok 1936. Pro připomenutí - Isaac byl hnutím odporu Die Schwarze Katze (ten název se mi líbí :D ) pověřen, aby provedl sabotáž v továrně na letadla. Jak víte, i se svým komplicem byl chycen a poté zavřen v koncentráku.
Zde momentálně čeká na Hanse Pittze, již zmíněného komplice/falešného člena SS.
A Marika z něj slintá! :D
***
A malý bonus - Isaacova matka za svobodna


Tohle je (s přesnější datací) asi 1911, to jí bylo 16 a potkala jistého Ezru Rosensteina - svého budoucího manžela a Isaacova otce.
Pár informací k ní - Sara Rosensteinová (za svobodna Sonnenmarková) se narodila 20.6.1894 v Norimberku jako dcera rabína a zemřela 5.11.1975 v Berlíně. Roku 1911 potkala "svého jediného", který ji o půl roku později požádal o ruku a další rok nato se vzali.
Velmi dlouho se pokoušeli o dítě a proto byl Isaac v podstatě "vymodlený". Saře se už nikdy poté nepodařilo znovu otěhotnět.
***
Tak co, líbí se vám Isaac? :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14