Moje fanarty? Fanarty pro mě!

Ohohoho, tohle tak nějak zahřeje u srdíčka,když to můžu strčit do téhle rubriky... Eh-ehm!

Ten divný nadpis vysvětlím za chvíli, to se nebojte. Budu to muset totiž vzít trochu víc zeširoka.

Co si budeme povídat, vysoká škola je pěkně na pytel věc, taková otravná zbytečnost. Ale každopádně hodně paradoxně tam držím hlavně kvůli lidem, úplně konkrétně spolužákům z oboru (o učitele tady nemůže jít ani ze srandy, právě ti jsou na pytel - kromě výjimek - asi nejvíc)(ne, fakt. Ještě jsem nikdy neměla takovou chuť po někom hodit něco VELKÉHO a TVRDÉHO). Troufnu si dokonce tvrdit, že jsem si našla i nové kamarády...

A právě s jednou z mých nových kamarádek - na internetu vystupuje pod přezdívkou Akishito - jsme navázaly jeden dlouhý a vleklý art trade, což je něco, co se mi ještě nikdy nestalo. A je to fakt paráda. I když já jsem teď momentálně v tomhle lehce v dluzích a budu muset něco stvořit, jinak mě moje svědomí zabije... :D

Což i trošičku vysvětluje název článku. Všechny kresby, které zde uvidíte, jsou totiž fanarty na moje postavy & samozřejmě je vše dílem Aki.


Nebudu lhát, většinou jde o Weron. Vypadá to, že zapomnětlivé zaklínačské mládě má aspoň jednoho fanouška :D

*
Tady máme naši ne-tak-úplně-zaklínačku v mladším vydání se "strejdou" Coenem, asi nejbližší father figure. Fakt miluju ten maniakální výtlem!

*
Následuje crossover našich dvou fanfikcí (z nichž je tedy psaná pouze Lavandula, rozhodně to jděte čeknout) - v podstatě tady šlo o to, že zaviněním jisté magické anomálie se propojily v univerzitním městečku Oxenfurt dvě časové roviny... a než se s tím nějak pohne, "minulí" i "budoucí" studenti dostávají rektorské volno, jehož hlavní aktérky tohohle crossoveru ihned využijí k mezikulturnímu pokecu v hospodě. Slečna v kápi je Světlana, OC patřící Aki, Weron už poznáte... a ty zbylé tři?

Pro nilfgaardštinu tu byla zvolena velština... Je to ta pa-řeč tamhle v rohu.
*
Ty tři, které můžete vidět i na téhle kresbičce, jsou Élaine (blond čtvrtelfka), Lena (to bělovlasé... děvče) & Maerwenn/Mari (jejich nilfgaardská kamarádka, v obou případech zezadu). Hrdinky té-fanfikce-o-které-se-jen-mluví-místo-aby-ji-NĚKDO-začal-psát-sakra-už-Vědmi-! (hele, já bych ráda)(ale nejde mi to)(kecá, je líná)
*
A na závěr jsem si nechala tyhlety naprosto bezva DIY samolepky... jak jinak než s Weron :3




Podtrženo, sečteno - jsem happy jak dva grepy, nikdy předtím jsem fanarty na moje výtvory nedostala... a tyhlety jsou navíc velmi vysoce kvalitní. Díky, díky a díky ještě jednou, Aki :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14