Nový sešit čili mix

Hellou!
U poslední části NSP ještě ani nezaschl inkoust nevystydla klávesnice a já přicházím s dalším, tentokrát obrázkově laděným článkem. Říkala jsem si, že zkusím být o něco málo aktivnější než poslední dobou, no minimálně cca tři články za měsíc by se tu objevit mohly. No, kdo ví, třeba to není jen planý slib :D

Pořídila jsem si nový kreslící sešit (absolutně totiž není znám osud toho starého) a už jsem ho stihla "zasvětit". Sice se nejedná o množství kreseb "větší než malé", ale doufám, že to se brzo změní. Příčinou je hlavně to, že se zase pomalu dostávám po víceméně neproduktivním období zase do tempa.

Varování - jde o mišmaš bez jednotného tématu.


Velká prasárna
Jde o takový... fanart ke Gothic(ovi). Zjistila jsem díky němu zajímavou věc - neumím nakreslit výraz někoho, kdo se kouká "vpřed ke světlým zítřkům". Vyleze mi z toho nakonec buď úchyl nebo fanatik... což... je v tomto případě vlastně oboje dohromady... :D

*
Špatnej vesmír
Tohle tak úplně nepatří ke kresbám ze sešitu, byla to totiž reakce na ten díl páté řady GoT, kde hnala banda náboženských zaslepenců královnu Cersei nahou přes celé město. Za dveřmi koupelny číhá zlo :D

*
BAF!!
Pochází z doby, kdy mě ještě bavila hra Five Nights at Freddy's. Jednalo se asi o nejkratší fan-období, trvalo asi dva měsíce. Nicméně i ono po sobě zanechalo nějakou tu stopu - tenhle obrázek a asi tři fan-songy stažené z YT. Zlatej Gothic, musím říct!

*
Interview
O povídce "Hunger Games po našem" jsem se už zmiňovala zde. Jde o společnou povídku psanou s Ilíou, kde jsme se rozhodly trochu si pohrát se životy našich/námi oblíbených postav. Máme vyjasněno úplně všechno (snad kromě několika úmrtí, ale to se vsákne), nicméně o nějaké aktivní realizaci se moc nedá mluvit :D Chudák povídka tak trochu mrzne v márnici :D
To modrovlasé stvoření není mr Flickermann, to jsem já v přestrojení :D

*
Irma & Isaac, 1929
1929. Ten rok, kdy se dva čtrnáctiletí "rebelové" pod výmluvou "My jdeme do kina" vypařili do baru, kde se Irma setkala s Weberem a přišla o cop a zub (a Weber o hrdost, ale co už...)

*
Kitty v bílém
Kristina "Kitty" Devrees už jednou vdaná byla. Svého milého potkala roku 1905 v pařížské kavárně (kam se po mnoha letech vrátila s falešnou identitou, protože podstoupila rituál na získání nesmrtelnosti a musela tak často měnit místo pobytu, aby to ostatním lidem nezačalo být podezřelé, že nestárne). O rok později se vzali a vydrželo jim to téměř celých 10 let. Proč ne déle? Nikdo nikoho neopustil, to ne. Ani on nepadl ve válce. Bylo to jinak.
Henri (jak zní jeho jméno) totiž před ní skrýval, že má tuberu. Bál se, že pokud by se Kitty s tím svěřil, opustila by ho.
Neopustila. Zůstala.
Až do konce.

*
Dvě verze
Seznamte se, tohle je Zora. Studuje poslední ročník kouzlomrskovské akademie Avencast a připravuje se na dráhu profesionální nekromantky. Má ráda černou barvu a taky svou sestru-dvojče, která po těžkém úrazu skončila na invalidním vozíku. Jde o jednu z mých nejčerstvějších postav, ví o ní myslím jen Marika :D
Zde se setkávají dvě její verze - studentka před maturitou a vystudovaná nekromantka. Je to takové... barevné, že? :D

***
Tak, a obrázkem se Zorou bych se s vámi dneska rozloučila. Ale snad se uvidíme zase brzy. Připravuji zrovna další článek o jednom hřbitově, na němž jsem byla v lednu v rámci procházky s mamkou. A myslím, že bych sem mohla dát tu povídku vyrobenou v rámci slohovky. A Menší výlet 2. A... a asi už dobrý, ať zase neslibuju a nic z toho :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14