Margit - přibližné seznámení

Zdravím, mí milí čtenáři
Nedávno (OK, asi v první polovině července, ehm...) se mi zdál takový... velmi zajímavý sen.

Po probuzení jsem chvíli zírala do stropu a snažila si to v hlavě porovnat. Došla jsem k závěru, že to nebyla až taková děsná blbost jako obvykle a že by nebylo k zahození z toho udělat nějakou aspoň trochu dobrou povídku.

Teď - o čem ten sen byl?
*
Byla jsem Wolfiho nemanželská dcera.
Žila jsem teda prve s matkou, ale ta spáchala sebevraždu, když mi byl asi rok. V dopisu na rozloučenou psala, že chce, aby mě vychovával otec.

Z toho snu si pamatuji i pár nepodstatných detailů - měla jsem výtvarný talent (po tátovi :D )

Hlavně si pamatuji, že na konci války jsem se pohádala s Braunovou, když se přede mnou prokecla, že si ji chce Wolfi vzít a jak si asi budu zvykat na to, že jí budu říkat "Mami". Tak jsem ji trochu hystericky seřvala, že jsem měla a budu mít jen jednu matku, která se zabila a narozdíl od ní (od Braunové) jí ten pokus o sebevraždu vyšel.

Pak si se mnou o tom chtěl Wolfi promluvit, ale s ním jsem se taky pohádala. Celý ty roky jsem ho jako otce měla ráda, ale teď jsem mu řekla, že "je hnusný zrádce, že ho nenávidím a že ho nechci nikdy vidět". Pak jsem si tajně sbalila kufry a zmizela jsem.

Odchytl mě nějaký spojenecký voják a "kde že mám doklady?" Řekla jsem mu nějakou storku s tím, že jsem doklady ztratila při bombardováním a pak jsem se mu svěřila, že kdybych se mu hlásila pravým jménem (Margit Hitlerová), že by mi stejně nevěřil :D Myslím, že jsme pak spolu zůstali a když jsem se z novin dozvěděla o tom, že se Wolfi zabil, nějak moc to se mnou nepohnulo.
*
Ok, ten konec asi v příběhu předělám. Moc se mi to nepozdává.
Nakreslila jsem s ní už i pár obrázků.
1.) Vůbec první kresba Margit

Bylo to hrozné, vzpomenout si aspoň přibližně, jak v tom snu vypadala. Nicméně, povedlo se mi to podle vlastního názoru poměrně přesně a jsem s tím překvapivě spokojená.
*
2.) Alternativní setkání - Margit a Irma

Hm... o čem si asi povídají? Že by pomlouvaly slečnu autorku? Kuš, elfe!
Ehm... připadá to jenom mně, nebo Margit vypadá tak... naivně? Původně to bylo zamýšlené jako zaujatý výraz, heh :D
*
3.) Tři "krásky" na zdi

Známá zeď u Fawllerovic vily, která sloužila účelu různých schůzek Irmy a Isaaca. Pro Irmu místo z těch nejlepších vzpomínek - vysvětlení výběru místa.
Margit se mi ZASE moc nepovedla. Nejhorší je vždycky udělat ten účes. No fakt.
***
Co si o Margit myslíte vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14