Proměny v čase - Greenie

 Dostala jsem nápad na novou sérii. Zrodil se celkem nečekaně (což se dalo čekat) a celkem nedávno. zrovna když jsem dávala dohromady první příspěvek pro letošní ne-inktober (tradiční Inktober letos nedělám, má to pár důvodů) (třeba že jeho zakladatel je trošičku kretýn).

Takže o co jde?

Proberu postavy, u kterých jsem měnila design víc než jednou, a představím vám fáze vývoje jejich vzhledu až po tu nejnovější. Uvidíme, jak to půjde, ale materiál aspoň na tři pokračování mít budu, haha.

A odstartujme s tou, kvůli které mě to vůbec napadlo - se zelenou vílou GREENIE:

Pohleďte, zde jest úplně první verze - naprosto anonymní figurka bez charakteru, výsledek přílišné dávky Moulin Rouge, zhruba konec roku 2011. 

Následuje cca konec roku 2012 a s ním i první velký redesign. Nevím už ani pořádně, proč jsem se tehdy tak rozhodla nebo kde jsem ji tou dobou chtěla použít. 

Každopádně právě tehdy Greenie získala kromě osobnosti i svou charakteristickou barvu kůže a záplavu zrzavých vlasů (protože k té zelená jde, ne?)

Takhle si mimochodem střihla roličku v nikdy nedopsané Cestě do Anglie 2.

Cca březen 2016 s sebou přináší novou, tentokrát o něco menší změnu. Ta zahrnuje lehčí přemodelování křídel, zjemnění obličeje - a taky mizí boty.

A konečně - zatím poslední proměna, opět vzata poněkud od podlahy. Kompletní změna křídel (tu fialovou jsem chtěla zakomponovat víc než jen v očích) i šatů... Inspirace tu byla čerpána vesměs z divadelních kostýmů z přelomu 19. a 20. století.

Jak se tak na to ale koukám... ty boty si nejspíš ještě rozmyslím, mohla by fungovat i bez nich.

A příště si dáme Narangerel, dříve známou též jako Zafrinnu!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Co? Sklo.

Korálky - nové projekty, pt. 14