Gothic, Tolkien & zelená

Hellou!
Připadám si trochu jako žába - jak začíná venku být tepleji, vstávám z mrtvých :D Baví mě víc chodit na procházky, víc fotit, víc kreslit... Ještě bych mohla víc psát a bylo by to ideální.
Jak jsem řekla, rozkreslila jsem se po době tvůrčí neaktivity. 

Částečně to bylo dáno o něco uvolněnějším režimem ve škole (ale to nevydrží dlouho, neboj...), částečně tím, že jsem se zapsala do další soutěže a jelikož jsem z díla, které chci poslat, dostávala osypky pokaždé, když jsem se na ten papír jen podívala, takže jsem ještě do toho rozdělala X dalších věcí (a u těch si zase nadávala, že tu první a nejdůležitější nestihne dodělat... a furt dokola).

Ale konec kecání :D


Dole v dole (to je ale laciný pojmenování...)
Ku překvapení jistě všech - opět fanart ke hře Gothic. Přivedla mě k tomu jedna zabugovaná část prvního dílu, a jelikož mě napadají kdejaké ptákoviny, vymyslela jsem k tomu logické vysvětlení. Takže to vlastně vůbec nebyl bug, ale ta všudypřítomná rýžovica :D

*
Tak trochu OTP
Abyste rozuměli, na shipování si nikdy nějak moc nehraju. Zvlášť ne u věci, kde je to skoro samý chlap. Ale tihle dva... to je výjimka :D

Raven (ten zmalovaný potvor v černém) byl v G1 nadabovaný takovým způsobem, že to znělo, jako by byl "přihřátej jak radiátor". Nebo "teplej jako loňský léto", vyberte si. A mně, člověku tvořícímu vtípky s tématikou této hry, začaly hlavou běhat konspirace o jeho sexuální orientaci.

Datadisk druhého dílu, tedy konkrétně jedna hláška, už tomu jen nasadila korunu. "Vede to zde Bloodwyn. Ale sem do dolu moc nechodí. Většinu času tráví zalezlej v chrámu s Ravenem..."

Zdánlivě nenápadné, že? Mně ale stačí málo, abych se chytila... :D

*
Nedávno jsem začala po několika letech znovu číst Pána prstenů. Po dopoledni stráveném se Společenstvem na mě šla taková nějaká tolkienovská tvořivá nálada, a toho bylo třeba náležitě využít.
Takže vzniklo tohle:
Moje trpasličí alter-ego


Objednávkový hobit #1 (Marika)


+ Objednávkový hobit #2 (Luna) (btw - hobit s elsacopem? Ts ts ts...)


*
A úplně na konec ještě remake jedné starší kresby - zelené víly Greenie

***
V blízké době ještě plánuju zpracovat včerejší fotky do dalšího článku z řady TARDIS na výletě. Máte se nač těšit, tak zůstaňte naladěni ;D
Jo, a nesnáším kreslit hobity! Pitomý chlupatý nohy... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...