Některé postavy z CdA 2

Hellou!
Naposledy jsem tu byla na začátku září, že? Pokládám tedy za nutné říct, co mi bránilo sem něco napsat.
  • rozbitý scanner - opravdu, už zase. Je to trochu krám, ale když chce, umí i fungovat :D
  • nemoc - dva týdny jsem ležela s nachlazenými ledvinami (co je ale zvláštní, do tanečních jsem jít mohla)
  • popravdě, vůbec ten fakt, že už jsem zkrátka v druháku a ono toho času není, jak bývalo.
Nicméně, kromě toho se stalo i pár dobrých věcí, z nichž jedna je, že jsem nedávno naskenovala pár postav, které vystupují v CdA 2!
Jde hlavně o ty nové, ty, jejichž podobu nejspíš neznáte tak úplně. Nejsou sice všechny, ale snad je jednou dodělám.
So, enjoy it! :D


1.) Greenie

Pro některé absintový přelud, pro jiné věrná malá přítelkyně. Mrňavá víla s vysokým sebevědomím. A zní trochu jako Janis Joplin...
*
2.) Mai

Podařený pokus smíchání DNA dvou druhů. Vděčná návštěvnice festivalů, s lehkou obsesí na tenisky.
*
3.) Petr Snape, familiérně Péťa

Všehoschopný "blbešek" ("š" je tu schválně), mladší bratr Sevíího Snapea (který pro změnu takováto familiérní oslovení zavrhuje jakožto absolutně deme... degradující pro autoritu). Po kom zdědil blond vlasy, to jest stále otázkou. Dnes hippie, zítra...?
*
4.) Alex a Garret

On - nájemný vrah se zálibou v opeře. Ona - jeho "předrahá" (doslova) užvaněná žena. Dohromady - ti se museli vyhrát v tombole, jinak to nevidím.
Btw - obrázek je starý, ale myslím, že jsem ho ještě nepoužila.
*
5.) Tamara

Tamára Zajcevóva. Có dódat?
***
Ještě nakonec krátké vyjádření - tohle jsou dva roky staré kresby. Už jsem je měla ale schované tak dlouho, že jsem to prostě už jednou pustit musela. Ale nebojte se, ještě je tento měsíc uvidíte v nové verzi. Kdy a jak? Nechte se překvapit ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...