Potřeba redesignu. Značka: Nutně!

Být doma víc než tři dny je pro slabochy.

Od začátku srpna jsem se nezastavila. Co od začátku srpna... Od konce července! Pořád někde v trapu. Island, GoT tábor, teď si chvíli odpočinu a zase vypadnu, tentokrát s mamá do Jeseníků... Ale čestný vědmácký, aspoň k jednomu ze zmíněných bodů se tu vrátím.

A když už jsme takhle u těch návratů, o letošním letním zkouškovém jsem se nevracela jenom k zápiskům ze začátku semestru. Nějakou dobu předtím se mi podařilo najít jeden deníček, do kterého jsem chvíli kreslila někdy v páté třídě. Ty kresby samy o sobě byly takové... hm... řekněme, že jsem moc nepočítala s tím, že by to měl kdy kdo vidět & hlavně jsem tam "dostávala ze systému" okamžité nápady, párkrát i ve formě ne-úplně-promyšlených(-ale-bylo-mi-jedenáct-xakru) komiksů.

No a právě v jednom z těch komiksů se zachoval nápad Příběhu s velkým P, který jsem nikdy nezpracovala písemně, ale pořád ho rozvíjím, předělávám, zkrátka si s ním hraju... a jeho velmi hrubě načrtnutou podobu znají asi jen dva lidi (jedna jsem já a ta druhá Akishito).

Ale abych to zkrátila.


V tomhletom příběhu jako vedlejší, ale ne postradatelná postava vystupuje i Zafrinna. Kdo si ji nepamatuje, jde o tenhleten zjev. Shame on you, mé mladší já, tohle je character design jak pojď na mě zboku. Asi nelze přehlédnout, že s vzhledem téhle postavičky nejsem právě dvakrát spokojená. Bodejť by jo, vždyť je to směšné. Z téhle nespokojenosti s vlastním výtvorem se nicméně zrodil silný "Něco s tím udělej!" impuls... a začala jsem si hledat nějaké pořádné reference a inspirační zdroje.

Tentokrát jsem s výsledkem tak 1000x spokojenější, a to je zatím prakticky jen ve stavu konceptu. Teď jí ještě změnit jméno. "Narangerel" nebo "Altansarnai" zní celkem dobře (a to první se mi možná i líbí víc, byť nic není ještě stoprocentní...) Ale čas ještě ukáže.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...