OC-tober 2020, část 2. (11-20)

 Tak jo, jedeme dál! Yay!

/11/ OCS MEETING THE CREATOR - Irma Fawllerová a Isaac Rosenstein (znovu)

Nebudu lhát, tohle jsem chtěla nakreslit už TAK STRAŠNĚ DLOUHO... :D

Já, Stvořitelka, potupně skryta na stromě: "Ah, no tak! Vždyť jsem se už omluvila - aspoň MILIONKRÁT! Buď rozumná, Irmo! V mojí timeline to už bylo 7 let! A ještě víc v té TVOJÍ!"

Irma: "Jen abys věděla, tentokrát nikam nejdu. Alex říkal, že zůstane doma a ohlídá děti, takže tady můžu čekat CELOU NOC. A obě víme, že dřív nebo později budeš muset slézt dolů. Neber to jako nátlak, víš co..."

Já: "A TY! Ty... ty... ty ZRÁDČE! Říkals, že PŘIJÍMÁŠ mou srdečnou omluvu a že seš v pohodě s tím, co se ti stalo pro potřeby angstu!"

Isaac: "To jsem udělal, samozřejmě. Ale nemohl jsem říct 'Ne' mé staré nejlepší kamarádce."

*

/12/ AS A KID - Erich von Wirtheim

Cca 1926/27. Ta láska k letadlům tam byla vždycky.

V přiloženém odkazu poslední.

*

/13/ DANCING - Erin L.

Chtěla jsem přidat odkaz, ale jak jsem začala pátrat po vhodném článku, zjistila jsem, že se tu snad nikdy neobjevila. Je to celkem divný, vznikla zhruba souběžně se založením blogu, ale... no, co dodat. Mé mladší já by mi to asi vysvětlilo, proč ji sem nikdy nedalo...


*

/14/ INITIAL DESIGN - Narangerel

Tohle bylo slušný peklíčko. Nebojte se, ten originál určitě uvidíte, až udělám její díl série "Proměn"


*

/15/ ALTERNATIVE UNIVERSE - Emmy

Alternativní realita, v níž Emmy nezemřela jako dítě a dozvěděla se, kdo byl její otec. Reakci se nelze divit, já bych taky zrovna neskákala nadšením, mít tohohle člověka v rodině.

(viz "Nesnáším svý příbuzný!")


*

/16/ MEME - Hanzi

"Když tě Stvořitelka začne zničehonic nazývat 'svou oblíbenou postavou':"


*

/17/ ON A TRIP - Blackie Lesley-Ibarra & Iris Carrey

Na tohle byla použita reference. Kdo to poznal (i přes lehké nesrovnalosti)? Ano, je to boskovický hrad. 

A ano, já se tam s Nikitkou takhle fotila. A kdybyste viděli naši "dabovací" fotku z Rájce... blbky na véletě, fakt.

*

/18/ OTP - Garret Doran & Alejandra "Alex" Velasquéz

Tohle nádherně dává představu o těchto dvou jako páru (jasně, mají se rádi, ale... už to takhle je)

Tentokrát odkaz vede na předlohu - koneckonců, nikdo to nezakázal

*

/19/ CLOTHES SWAP - Élaine Brahms & Maerwenn "Mari" var Lorrim

Élaine: "Ok, ok... možná chápu, proč si pořád stěžuješ na severský počasí..."

Mari: "Ah... tohle fakt není správně... Bez urážky, Élo."

Élaine: "Mimochodem, je ti jasný, že si rozhodně MŮŽEŠ koupit něco teplejšího, jasný?"

Mari: "Teď ne, Élo..."


*

/20/ SLEEPING - Swiftlinna

Za dámu v každé situaci :D

V přiloženém odkazu třetí shora


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14