Kresbičky z poslední doby

Jak jsem slibovala posledně, vracím se k obvyklému obsahu článků. Skoro si ani nemůžu vzpomenout, kdy jsem naposledy vydala článek o kresbách... No jo, když se nechce jít ke scanneru, nechce se jít ke scanneru :D

Jde o další z těch všemožných míchanic, ono to nakonec vlastně vyjde líp, než čekat, až nakreslím dostatek tématických věcí, aby z toho byl aspoň částečně homogenní článek :D

Alyss
Jedna z novějších (míněno rokem vzniku, nikoli měsícem) postav. vymyslela jsem ji během jednoho hraní Gothica. Patří k banditům z Nového tábora. Hrubá, agresivní, cholerická ženská, kterou si ale vzhledově - není zrovna... nejvyvinutější - všichni pletou s mladým chlapcem. Má úžasnou schopnost - může se nalejvat, jak moc chce, a vydrží neuvěřitelně dlouho (hovoří se dokonce o kroku od absolutní imunity vůči alkoholu). O to horší jsou však ta rána... (A: "Hej! Který hovado mi poblilo postel?!")


*
Autorka VS postava
Tohle mi v hlavě leželo už delší dobu. Popravdě zhruba něco málo přes dva roky, to jest od doby, kdy Ilíu bavilo zdravit mě milými slovy: "Nazdar, vrahu!", jelikož jsem nechala umřít jednoho z jejích oblíbenců - Hanziho. O našem vzájemném sporu pojednávají např. Vykradači hrobů.

Dnes je tento problém více či méně za námi - já Hanziho pořád neoživila a Ilía se s tím i celkem smířila -, nicméně mi ten námět přišel dobrý. Ráda dělám tyhle kontakty autora s postavou, kolikrát by z toho mohly totiž vzniknout zajímavé situace :D

*
Lemuři
Na konci června míváme ve škole takovou akci k odlehčení, tzv. sportovní den. Hodně tam jde o to, aby se zabavil první stupeň (je pro ně přichystána řada soutěží, v nichž mohou získat lístečky s razítky a ty poté směnit v kantýně), pro starší je turnaj ve fotbale a ti nejstarší nemají na zábavu nárok, tudíž si přijdou leda dopsat testy a pak valí dom. Tedy, jak kdo. Například já se pravidelně rok co rok chodím zašít ke koutku s výtvarkou. Tam je sice taky možnost získat lísteček, ale já je nechci, nechávám je těm menším. Chodím si vyloženě zakreslit.

Letos bylo téma "Zoologická zahrada". Sešla se tak miliarda slonů, tygrů, lvů a papoušků, no originalita až za roh. A já si tam tak bokem čmrkala ty tvoje lemury :D
*
Já aka Ork největší nejhrozivější
V polovině července mě známí vzali na Warcraft. A to byla chyba. Ja, ja, chyba maximálních rozměrů.
Další fandom jsem v té době nepotřebovala ani ho neměla v plánu, jenže člověk míní...

Zkrátka, jak jsem uviděla tu šílenou smršť, která se přese mne zkrátka převalila celou silou Hordy, nebylo cesty zpět, byla jsem ztracená, prostě konec :D

Pravda, nebudu ze sebe dělat totálně největšího a pravověrného fanouška, hry si asi kvůli absolutně marné grafické kartě nezahraju, viděla jsem jen film a četla pár knih, ale to snad neznamená, že se tomu nemůžu věnovat, že jo? :D

Prostě - FOR THE HORDE! :D
Btw - tohle jeden čas sloužilo jako moje profilovka na FB :D

*
Magiči s deštníkem
Celý námět vyplývá z jedné debaty s Marikou, že by fantasy, v němž všichni kouzlomrsci používají ke své činnosti místo hůlek nebo magických holí deštníky, bylo zajisté velmi epesní záležitostí :D A ne, vůbec jsme potom nepobíhaly po Olomouci a nešermovaly se deštníky jako zodpovědné dospělé maturantky :D Ne né, vůbec jsem vás neviděl, že jo...

Barevnost bych ponechala stranou, mám pocit, že mi tou dobou ještě běhaly před očima barevné mžitky efektů z Warcraftu :D

*
Still better lovestory than Twilight
Taky jsem chtěla jednou udělat něco takového :D

*
María a Erik
Ugh! Tohle je... hm... velmi, velmi, VELMI a fakt moc zmršený pokus o jakš takš realistický dvojportrét :D

Kreslila jsem to ve Třech Dvorech jednoho večera, kdy se ve vedlejším pokoji dívaly babči na Sissi, což se při nejlepší vůli nedalo ignorovat (protože obě skoro neslyší a hlasitost byla tedy vytažena na max). Takže jsem dostala chuť nakreslit cosyk romantického, co jako by vypadlo z technicolorových plakátů k filmům padesátých let, a zároveň to byla kostýmovka. Vedle mě se bezprizorně válela kniha o kreslení portrétů, so...

Vůbec s tím nejsem spokojená. María nevypadá jako María, Erik nevypadá jako Erik už vůbec :D Chudák malá, na to, co jsem mu provedla s obličejem, by potřeboval o dost lepší masku :D
No dobře, ta María ještě trochu ujde...

Nejhorší na tom byl ten postup práce: "Jó, dobrý, dobrý, dokonce bezvadný! Hej, to bude super, už to úplně vidím jak... HEJ! Kdy se to krucifixkriminál tak zvrtlo?!" (popravdě... ten konec si můžete přibarvit o dost pejorativněji...) :D

***
Co by se vám taky mohlo zalíbit:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14