(Zčásti) prázdninový mix 2014

Hellou!
Protože venku zase sněží je hnusně prší... já nevím, ono se to teď pořád mění... zkrátka: Protože je venku dost zima a je asi lepší pro někoho sedět přitavený na radiátor/kamna (jako praktikuji třeba já), napadlo mě prohrabat Archiv a vytvořit zde nějaký pěkně zmixovaný článek, který spojuje jedno téma - LETNÍ TEPLÍČKO.

1) Superkrutopřísněhustěmazácká mapa Panemu

Tohle tedy není až tak úplně prázdninové, spatlaly jsme to s Ilíou a ještě jednou kamarádkou někdy ke konci školního roku, ale to už bylo teplo a... léto nejspíš taky :D
Abych vysvětlila ten Velký kruháč - v jedné části Díry na Moravě stojí barák s reklamou na stavební(?) firmu Kapitol. Od kruhového objezdu se jede přibližně tím směrem, co je na této mapce. On to totiž úplně původně byl bojový plán, jak Kapitol zničit úplně do základů, víme? :D
Mělo to být barevné, ale... no... nechám na vás, jaký důvod si sem domyslíte.
*

2) "Támča chytá brrónz"

Tamara, ruská robotka steampunkového vnitřku a androidního vzhledu, se rozhodla v létě opálit. Protože ale její konstrukce nebyla dotažena natolik, aby ta umělá kůže obsahovala nějaký melanin, našla si svůj způsob.
Plavky (ano, to modré jsou plavky) lehce inspirované počátky minulého století, ostatně jako vše, co naše milá Tamča nosí (INSPIROVANÉ, kdyby to někdo chtěl napadat, že to rozhodně není historicky přesné. Ještě jednou: IN-SPI-RO-VA-NÉ)
*
3) Hovory z Berlína aneb Kitty s telefonem

Obrázek zachycuje závěrečnou fázi jejího vztahu s Goebbelsem (zmiňovala jsem to například zde). Koncept jsem měla rozkreslený v některém sešitě za okrajem a chtěla jsem tomu dát větší, lepší a hlavně barevnou podobu.
Druhá polovina obrázku je o několik minut později :D
A ty šaty nejsou svatební. Jen mi to přišlo lepší, protože jakákoli jiná barva by to asi zazdila.
*
4) Falešné šlechtičny aneb Ilía už asi ví ;D

Striktně vzato to není zrovna prázdninový obrázek, ale opět - pořád bylo teplo a léto ještě trvalo.
Kreslila jsem to při nemoci, zatímco jsem paralelně s kresbou s Ilíou na FB měla úžasné a naprosto velkolepé (doporučuji vyvětrat, samochvála smrdí až za roh) plán ohledně schopnosti dostávat se do knih - tedy jak jí využít. Četla jsem poslední díl ze série Mediátor a vsázely jsme se, která by sbalila Jesseho (kdo četl, ví) dřív :D
Zleva: Isabelle de Stormcage et Trenzalore (Ilía) & Victoria von Steinbrenner (ich)
Šaty mají být něco na způsob módy 70. let 19. století. Ale to opět jen tak plus mínus...
***
Mám teď nějaký nedostatek nápadů na smysluplnou povídku, asi to bude tím, že čtu Tanec s draky a to mysl zaměstnává dost, ale můžu se pokusit slíbit jak další "seznamovací" článek, tak obrázkový speciál s tématem Game of Thrones :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14