Inktober 2019, část 2 (11-20)

Škoda dlouhého obkecávání, jdeme na to!

/11/ SNOW (sníh)
Ha, a tady je konečně vysvětlení těch řečí o bolavých rukou z minulého článku. To jsem totiž dostala "geniální" nápad na kresbu (i když provedení zdaleka nevypadá tak epicky jako původní idea)... a při realizaci jsem zjistila, že jsem si doma nechala černou fixu. Tudíž jsem celou tu tmu byla nucena udělat mikrofixem velikosti 0.5 - za čisté dvě hodiny.

*
/12/ DRAGON (drak)
Nehledě na blbou celou poslední sérii Game of Thrones, já za Daenerys Targaryen, posledním drakem, stojím.
*
/13/ ASH (popel)
Tohle byla víceméně taková slovní hříčka... Ashley je pyromancer, a k tomu její přezdívka Ash...
*
/14/ OVERGROWN (přerostlý)
*
/15/ LEGEND
Máme zde v pořadí již druhý odklon od tématu, protože mě ksakru nic pořádného nenapadlo. Ale něco jsem vyprodukovat musela, jinak bych v noci nespala. A tyhle jsem měla tak příhodně u sebe...
*
/16/ WILD
Třetí a pravděpodobně už poslední odklon. Bavily jsme se o tom s Aki, měla jsem to rozdělané... tak jsem to dokončila a posloužilo to svému účelu.
Mari: "Podívejte se, holky. Tohle je stará fotka mojí nejmladší ségry s dědicem nilfgaardského trůnu. Nikdy by to neprošlo, jsme jenom bohatí a ne skutečná šlechta. Ale oni byli tak roztomilí, když si ještě mysleli, že se jednoho dne vezmou..."
*
/17/ ORNAMENT (ozdoba)
*
/18/ MISFIT (ten, kdo nezapadá)
Což tak krásně sedí na naši banditku Alyss. Kvůli svému rozbitému morálnímu kompasu nezapadá mezi "normální" většinu... a skrze své pohlaví ani mezi svoje mužské kolegy.
*
/19/ SLING (popruh, závěs)
Tady máme takový pěkný, intimní moment mezi velmi maličkým alchymistou Andarienem a jeho matkou. Sama se přiznám, že tohle se mi z těch všech mých inktoberových výplodů líbí možná nejvíc.
*
/20/ TREAD (kráčet)
A nakonec drobné ohlédnutí za letošní dovolenou v Jeseníkách...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...