Cesta do Anglie - velké finále!

aneb jinak část 22

No jo, je to tady, Cesta do Anglie končí :D Ale nebojte se, pracujeme na dalším dílu (ale jen ve fázi obsazení, ono se to zrealizuje až... odpověď na konci článku)
Dnes tedy máme část o filmech, srandovních názvech vesnic, přiznáních a sprostých pohádkách.


(zase o něco později)
Vědmi: Hele, já mám pár filmů! Nechcete se podívat?
Misto: A co tam máš?
Vědmi: (čte tituly) Harryho Pottera a vězně z Azkabanu, muzikál CATS, Hellboye 2...
N: To si děláš pr...
Vědmi: (čte dál) Tajemný hrad v Karpatech, Fantoma Opery - verze z roku 2004, 300: Bitva u Thermopyl...
Jerrie: Jo, dej tam "třístovku"!
Marika: Mně je to jedno, stejně se tu prd děje...
Vědmi: (zašeptá jí do ucha) Je tam spousta polonahejch chlapů!
Marika: (úchylný úsměv) Jo! To pustíme!
(uprostřed filmu)
Mo: Proč má na sobě ten pán tolik železa?
(za chvilku)
Marika: Muhehehe...
L: (úplně vzrušeně) Seví! Seví! Koukni!
S: (vzbudí se) Coe?
L: (ukazuje na obrazovku) Koukni na něj!
S: (mávne rukou) Nuda... (znovu usne)
(vzhledem k tomu, že se nic moc nestalo, přesouváme se až k době, kdy dojedou za hranice)
B: Hele, ono to asi bude dýl trvat. Já se nechci dostat do žádný dopravní zácpy, přece jen je to moje praktická zkouška, takže asi odbočím a pojedeme po okreskách, OK?
Vědmi: (čte Tuggerova Playboye) Fajn
Marika: (nahlíží Vědmi přes rameno)
(jedou přes nějakou vesničku)
N: (čte název vísky) "Suchý chrchel"? O tom jsem v životě neslyšel.
S: Ale já jo!
(ostatní vyprsknou smíchy)
(16:00 - našeho)
Vědmi: (vypráví sprosté pohádky)
Verena: (zacpává Mo uši)
Mo: Mami! Já nejsem malá!
(konečně dojedou do té díry, odkud vyjeli)(17:00)
Mac: Na tenhle zájezd bude Londýn vzpomínat ještě dlouho...
Misto: Tak co všechno jsme provedli?
S: Zábavním parkem počínaje...
Marika: ... a korunovačními klenoty konče...
N: Co?
Marika: NIC!!
Vědmi: (vyjadřuje se na adresu výletu) Už nikdy...
(o rok později)
(na autobusovém nádraží)
Vědmi: (vysmátá) Tak kdo všechno jste jeli minule?
Marika: Doufám, že letos bude stejná sranda jako loni :D

Pro všechny čtenáře "Cesty do Anglie" máme dobrou zprávu - chystá se druhý díl. Ale až se slečna Tepeš uráčí jet do Anglie taky...
Ovšem pro odpůrce je to zlá zpráva, což?
A něco na závěr - Nic se ti nedaří, něco ti nejde? Jeď s náma do Anglie! Ono to přejde...
*
p.s. - skoro bych zapomněla sem dát ten obrázek Blondie a Nuady :D

Moje první povedená kresba dospělé Blondie :D
A velká vyzrazovačka - ti dva se ve druhém díle objeví taky! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14