OC-tober 2020, část 3. (21-31)

 A konečně, s třetí a poslední částí, jedeme do finále!

V téhle fázi už začínalo s výběrem jít trošičku do tuhého, ty nejlepší postavy jsem si už dávno vybrala někde na začátku, takže tady to už byla docela probíračka stylem "Koho jsem už dělala...?"

Asi takhle - při posledním sčítání postav jsem se sice dostala k hodnotě "něco-málo-nad-140", ale z toho se taky nedalo pracovat se vším. Některé jsem zatím ještě nikdy nenakreslila (a k ustálení jejich designu bych potřebovala jinou, klidnější příležitost než tohle), některé jsou bez redesignu nepoužitelné... No, nakonec se ale povedlo, i když výběr probíhal stylem tahání papírků z klobouku. Doslova.

Tak, dosti již planých řečí, pojďme na to!

/21/ REDRAWING OF AN OLD OC - Verena

Ahh... pozůstatek toho asi nejdivnějšího fandomu, v jakém jsem kdy byla - CATS od Andrewa Lloyd Webera. No jo, moje tehdy čerstvě patnáctileté já bylo taky úžasnej kus vo... ehm... muzikálového fandy, heh.


*

/22/ DRESSED UP AS A CHARACTER FROM CREATOR'S FAVOURITE SERIES - Anderien Ettreasil

Ok, tohle je asi nejdelší zadání z celého seznamu :D Nicméně, tady máme Andyho oháknutého v oblečení Geralta z Rivie. Samozřejmě, nic proti jeho designu ve třetí hře, to se snad všichni shodneme na tom, že verze z jedničky se s tím nedá srovnat... ale přijde mi trochu smutný, že "mantikoří zbroji" se dostává tak málo pozornosti.


*

/23/ READING - Kelly

Viktoriánská móda... a arzénová zeleň. Ideální pro upírku, která se už nemusí bát zdravotních následků...

Mimochodem - tady můžete vidět (sama si to pochválím) celkem ucházející pokus o redesign z roku 2017. Ach jo, měla bych to své upíří děvče kreslit častěji. Koneckonců, pokrývá období módy od druhé poloviny 15. století až do současnosti...


*

/24/ SWIMSUIT - Tamara Zajcev

Ale upřímně? Nechápu, že tyhle plavky vyšly z módy...


*

/25/ MERMAID - Mai S.

Mohl by být někdo té lásky a zkusil mi vysvětlit, co je na mořských pannách tak přitažlivého, proč jsou tak moc trendy? Mám dojem, že tohle byla skoro nejvíc frustrující kresba, kterou jsem během tohohle udělala 😅

No jo, jak ryba ve vodě, hehe...


*

/26/ THE OLDEST - Vera

... a zároveň můj asi vůbec první self-insert...


*

/27/ UNDERWEAR - María Loccasey

TOHLE je podle mě sexy prádýlko :D


*

/28/ 4 DIFFERENT EXPRESSIONS - Esme

Taky jsem tu o ní zatím nikdy nemluvila, ale byla by škoda, kdyby to tak mělo zůstat. 



*

/29/ DEMON - Morgath

No jo, je to skoro totožně překreslený starší obrázek, ale... to se snad jednou za čtyři roky může :D

Napsala jsem pro Aki takový kratší popisek mého milovaného nejhoršejšího záporáka, tak se o něj podělím i tady:

"Sto padesát centimetrů čirého zla, princ temnoty, Ničitel světů... a tak podobně, těch titulů je prostě moc, kdo si to má pamatovat, de facto neví ani on sám. 

Velitel největší interdimenzionální armády démonů. Začal s tím jako mladý, charismatický dobyvatel plný ideálů, ale teď už má toho armádního bullshitu taky plné zuby a už roky se chystá do důchodu. Pokaždé, když se o to pokusí, se něco ale tak neuvěřitelně podělá, a tak to vytrvale odkládá.

Rád pije kakao & vanilkové cappuccino a vede dlouhé hovory se svým plyšovým králíkem, panem Micáčkem, o němž mezi jeho vojáky kolují různé legendy, všechny samozřejmě daleko od pravdy.

Osobní tragédie v minulosti included."


*

/30/ MAGE - Aurel Dragomir Konstantin

Kouzlomrsk, kterého jsem tu asi nikdy nepředstavila (což je škoda)(ale na druhou stranu... ono toho s ním taky moc napsaného není... zatím)


*

/31/ HALLOWEEN COSTUME - Jemma Lasseyová

Je to... SEXY NETOPÝR :D

Anebo taky Jemma Lasseyová,neuvěřitelný mix genů několika nesmrtelných stvoření, takže se jí několik století zpátky postupně zastavilo stárnutí & spekuluje se, že jí je dost přes 600 let (ale ptát se dámy na věk je přece neslušné). Arcimagička představená kouzlomrskovské akademie, vysoce kvalifikovaný nekromant, fookin' geniální blood mage, ve všech směrech dokonalá a hlavně OHROMNĚ SKROMNÁ, samozřejmě, tssk.



Komentáře

  1. Moc se mi ty Tvé kresby líbí, smekám :-)
    Pobavilo mě to sexy prádlo, myslím, že to mělo vážně něco do sebe.

    Jinak Esme se mi líbí asi nejvíc. Ty změny výrazů jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...