Inktober 2019, část 3 (21-31)

A je to tu, poslední část letošní inktoberové minisérie.

/21/ TREASURE (poklad)
Swiftlinna: "... a nemyslím si, že tě oceňuju jakožto tak SKVĚLOU VŮDKYNI tak moc a často, jak bych měla. Seš pro naši skupinu POKLAD, uvědomuješ si to?"
Vera: "Ty si zas potřebuješ půjčit, že jo?"
Swiftlinna: "Jen pár zlaťáků..."
( + nápis na hrnečku - "Máš rád svý ruce? Nešahej na tenhle hrnek!" Ten chci.)


*
/22/ GHOST (duch)
"Strašidelný dům? Ale neblázněte. Žiji zde již dvě stě let a ničeho divného jsem si nevšimla."

*
/23/ ANCIENT (starověký)
Případně "antický", že jo... JENŽE! Právě ten význam "antický" mi pořád evokoval - velmi překvapivě - antické Řecko. A toho mám ze školy teda plné kecky. A tak jsem pohledala inspiraci jinde.
A starověcí Mayové jsou něco, s čím se musí taky počítat.

*
/24/ DIZZY (závratě)
Jop, a nízký tlak je potvora. Pročež jsem využila svého tumblr-alter-ega, abych případnému neznalci objasnila "První pravidlo při nízkém tlaku: VSTÁVEJ. POMALU!"

*
/25/ TASTY (chutný)
Víte... ačkoli asi nevíte, mám dojem, že jsem se s tím tady zrovna nechlubila: starám se o rybičky po dědovi. Vždycky jsem si myslela, že rybky jako domácí zvířátka jsou nuda. Není to pravda. Hrozně mě baví je sledovat. A soudě dle jejich reakcí, když dojde na krmení, ty vločky musí být postě mňamka...

*
/26/ DARK (temný)
Dobřee... Tohle bylo hodně laciné řešení, uznávám 😁

*
/27/ COAT (kabát)
Spadla jsem do hrozné pasti
aneb
Už zas jsem poslouchala celou nahrávku pětadvacátého výročí Fantoma Opery v Royal Albert Hall v Londýně (2011)... a při té příležitosti vytáhla na světlo svou "úžasnou" fanfikci. A začala ji editovat a rozšiřovat. A když už jsem byla v tom, zachtělo se mi fantoma s Maríou nakreslit.
Takže tady jsou, na zimní vycházce v parku (nebo tak něco)

*
/28/ RIDE (jízda)
Spousta malých dětí dokáže nakreslit zpaměti mnohem lepší motorky než já, která jsem si musela dlouho hledat dobré reference... a stejně jsem to nakonec zdrbala. Ale byla to buď motorka nebo kůň. A věřte mi, moji koně jako koně skutečně NEVYPADAJÍ :D

*
/29/ INJURED (zraněný)

*
/30/ CATCH (chytit, úlovek)

*
/31/ RIPE (zralý)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14