Pár obrázků

Zdar. Mám tu pro vás pár obrázků z mé produkce, která byla zase čímsi ovlivněna (tentokráte muzikálem CATS)
Tak si to užijte
klik na CČ


1.) Jak si představovat Verenu

vidíte zde kabát i boty, o kterých se mluvilo v povídce
Měla to původně být taková ženská obdoba Tuggera, ale později si získala lepší osobnost

2.) Meryl

druhá kouzelnická asistentka Mr. Mistoffeleese

3.) Ilustrace k "Nikdy se netoulej po setmění" aneb "To není moje packa!"

jsem ráda, že jsem to vymyslela tak, aby nebyl vidět Macův obličej :D

4.) Zašlo se ještě dál aneb Verena z toho setkání nevyšla tak lacino

když se "malá" narodila, V. ji nechtěla a tak vyrůstala u táty. Po X letech se ale matka s dcerou setkala...

Mo je bílá, protože jsem nedodělala srstní texturu, řekněme, že je trochu složitá...
Jako, v něčem se to bude muset podobat otci :D

to není moje... zdroj zde - DeviantArt

5.) Misto a Viki

nešlo do toho si nerýpnout :D
spešl pro Mariku :D :D

a na závěr - komix!!


velikost ponechána původní, to na prvním panelu by možná bylo hůř čitelné, takže: "... a vzhledem k tomu, že nechci, aby se o nás mluvilo jako o sprostých kočkách, tak kdykoliv řeknete něco vulgárního, vhoďte (PROSÍM) do sprostničky čtvrťák. Váš milovaný otec, skvělý vůdce a bůhví co ještě - Old D."

Jo, a je to blbě oříznuté, mamce blbne skener, takže na Verenu s Meryl na táboře si budete muset počkat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14