Meine Mäner

... aka Moji cápci. Anebo jinak - moji OBLÍBENÍ cápci. Anebo ještě ÚPLNĚ jinak - mužská část stálého obsazení Literárního piráta.

To se totiž seběhlo následovně. Někdy v říjnu jsem si při letmé prohlídce kolejního pokoje uvědomila, že mu schází věc celkem podstatná. A sice něco, na co se příjemně kouká a co by mi ideálně mohlo viset na zdi. Jelikož plakátů obecně se mi poněkud nedostává (a ty, které by byly k užitku, mi tam už dávno visí), nedalo se jinak než se k tomuto cíli dostat svépomocí.

Zkráceně řečeno - nakreslila jsem si značně stylizovaný portrét prince Nuady. Měl být jediný a poslední.

Ale samozřejmě, to bych nebyla já, aby se mi to zase nevymklo z ruky. Takže samozřejmě, že nezůstalo jen u mého milovaného kluka ušatého.

Který vypadá takhle, mimochodem:


*
Ono se to postupně nabalilo. Následoval Erik, fantom Opery:

*
Andarien Ethereasil, nám známý poloelfí alchymista (a jeden z mých OCs):

*
Khal Drogo (aneb jeden z mála důvodů, proč jsem ochotna zkouknout znovu první sérii Hry o trůny) (a pro jednou se dát na kresbu profilů, které mi nejdou a já jimi patřičně opovrhuji):

*
Isaac Rosenstein, duch židovského odbojáře a druhý z mých OCs v tomhle článku. Tady jsem tak trochu narazila, jelikož jsem si uvědomila, že jsem ho kreslila vlastně asi jen dvakrát. Přičemž ten druhý pokus vznikl cca tři roky zpátky. Byla to výzva... a kdybych tomu chudákovi tak nezdrbala tu šálu, učůrávala bych si blahem, že jsem to nezkonila ještě víc:

*
Po něm přišel na řadu Bezejmenný hrdina (Nameless hero/NoName) ze série Gothic, kterého jsem zase pro změnu kreslila téměř vždy jako králíka:

*
A konečně přírůstek nejčerstvější, Geralt z Rivie. A to se přiznám, že jsem se zapotila ještě víc než u Isaaca. Kreslila jsem ho vůbec poprvé... a to je asi důvod, proč z toho vylezl jakýsi hybrid podivný mezi herní a seriálovou verzí (nechápejte mě špatně, mně se Michał Żebrowski v té roli sakra líbil, ale tady to nebylo úplně účelem). A taky rozhodně nechápu, proč to vypadá, že se tlemí. Já mu to nenakreslila a přesto to tam je:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety