Proměny v čase - Ahuiliztli

 Že se tady tahle série nenápadně mihnula naposled před čtyřmi lety a od té doby ticho po pěšině? 

Ano, i to je možné. 

Co mě k tomu dovedlo tentokrát? Bylo to dost podobné jako s někdejším rewatchem Hrdiny (2002). Až na to, že tentokrát jsem si zážitek dobrovolně nekazila pochybnými komentáři a tak vůbec. Ó ne, ne, ne. Na to jsem ani neměla šanci. Úplně stejně jako před lety si film vyžádal veškerou mou pozornost. A co že jsem vůbec sledovala? 

Apocalypto (2006). Ho-ly shieeet. Připadala jsem si zas jako to třináctiletý parchantče, který pozdě v noci o prázdninách bezcílně brouzdalo televizními stanicemi a narazilo přitom na film rozhodně ne pro třináctiletý parchantčata. 

A pak už to tak nějak vedlo jedno k druhému. Připomněla jsem si, jak mě tohle období střetů rozdílných civilizací na území střední Ameriky fakt hodně bavilo. Začala jsem tedy provádět lehké narušování "starých hrobů"... a eventuálně jsem se dostala k jednomu poněkud odstrčenému příběhu a jeho hlavní hrdince. 

Aby bylo úplně jasno, Ahuiliztli (přesněji: tehdy ještě Ari) jsem měla o něco dřív, než jsem viděla Apocalypto. Za jejím vznikem stojí spíš několik intenzivních hráčských sessions u Age of Empires 2: The Conquerors. Čili prakticky podobně jako v případě Narangerel. Nacházíme se v tomto případě v druhé polovině roku 2010.


Drobné, leč patrné změny designu se objevují už během první poloviny roku 2011. 

Drát do oka by mi nicméně byl milejší.


První podstatný redesign přichází roku následujícího. Víc peří, víc zelené, víc detailů. Avšak to stále ještě není úplně ono.


Rok 2015 už přináší změn o dost víc. V prvé řadě se mění účes, mizí rukavičky/návleky/whatever a poměr modrá:zelená se znovu vyrovnává na starší úroveň. Tato verze dává základy zatím finálního designu...


... který přichází relativně nedávno, konkrétně před pouhými dvěma lety. Přibližně v téže době princezna získává i své současné jméno. Jsem s touhle verzí poměrně spokojená, nemám prozatím nutkání provádět další větší úpravy. Historicky to nejpřesnější není, to samozřejmě plně přiznávám, ale zároveň se domáhám práva určité umělecké nadsázky. Tak.


A kdyby těch odkazů náhodou bylo málo, dodávám tuhle zkratku na první díl se zelenou vílou Greenie.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Jarní (mini)výlety

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...