Korálky - nové projekty, pt. 11

 Jak se ukázalo, dost pravděpodobně za každých šest zveřejněných výrobků našiju dalších deset. Rozhodla jsem se tedy o něco málo navýšit počet fotek v tomto typu článků, ať se taky někam dostaneme. 

Protože věřte tomu nebo ne, ještě pořád dojíždím to, co mi zpod jehly vypadlo loni. Dnes už ale konečně dojde k posunu k letošním výrobkům, i když jen v podobě posledních náušnic.

/61/ Hvězdičky 2


*

/62/ Přívěsek s vločkou


*

/63/ Komplementární náušnice k "Velké fancy záležitosti"

Také vznikly pro "kočičí dražbu". K mému nevelkému překvapení o ně nikdo neprojevil zájem... a tak jsem si je vydražila sama. Vyhráli jsme tu všichni - kočky neřeší, za čí peníze se pro ně pořídí krmivo & já mám co nosit.


*

/64/ Mrcha červená

Hned vysvětlím - nevím určitě, jestli je to tím, že je celý náramek moc těžký, nebo tím, že to zapínání moc nevydrží, ale věčně se rozepíná. A to prosím zcela náhodně. Zatím jsem ho vždycky chytla, než stihl sklouznout z ruky, ale stejně čekám, kdy to přijde. Proto ho taky nazývám "Mrchou červenou".


/65/ "Jen RŮŽOVÁ to může být"


/66/ Stříbrné čtyřlístky 

Parafráze názvu návodu - v časopise byly řečené čtyřlístky fialové. Vlastně je to i totéž barevné schéma, jen popřehazované.


/67/ Růžové koššky


/68/ Náhrdelník k "Penízkovému setu"


/69/ Amoniti

Ukázalo se, že se perfektně hodí na doplnění prvního z "VELKÝCH šmuků".


/70/ Prý že "Mašličky"

Tak náušnice nazvala autorka návodu. Já je v tom tedy moc nevidím, ale zároveň mě asi nenapadá ani jiná asociace, takže... dobře, proč ne :D


.

#61 - odhadem podle fotky tohohle návodu

#63, 64, 65, 66, 68, 70 - podle návodů v časopise Korálki

#62 - volná inspirace podle časopisu Korálki použitá pro zakomponování přílohy (kamínku uprostřed)

#67 - inspirace z Pinterestu

#69 - tento návod

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál