Korálky - nové projekty aneb Už-ne-karanténní speciál, pt. 4

 Další šmuky! To rozhodně nikdo nečekal, co? 

Už minule jsem si říkala, jestli mám tuhle sérii přejmenovat. Konec konců, obsah tohoto dílu vznikl až dobře po skončení celoplošné karantény. JENŽE pak mě tak napadlo, že s tím, jak se opět zavádějí opatření a celkově se vyvíjí situace, vlastně není kam spěchat. A tak jsem název předělala jen lehce, ať se z toho dá při případné změně líp vycházet.

A nyní - behold! My stuff!

/19/ Žůžové bodáky

S podtitulem "...myslela, že je to ZNÁMKA PUNKU!"

 

/20/ "Grónský" náramek

Jako dárek pro spolužačku, která má ráda vše severské.


/21/ "Nilfgaardský sluníčko"... no, možná ne úplně


/22/ Penízkový set



/23/ Třásně, třásně everywhere!

Někoho by možná rozčilovalo, jak cinkají při sebemenším pohybu, ale mně to z nějakého důvodu nevadí.


/24/ Další set, tentokráte květinový




K výrobě všech projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki. Kromě čísla #22, návody na náramek a náušnice najdete tady a tady.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál