Nové kresby sebe samotné

Hellou!
No nemyslete si, že jsem až tak sebestředná, ale Vědmi je prostě postava, která jde nakreslit nejlíp, protože se nezapomínají rysy :D
Dobře, horší je, že si pořád kreslím kratší vlasy, než mám :D

Ještě chci říct, že jsem vymyslela novou povídku. Ale nechce se mi psát, protože to vypadá na hroznou blbost. No fakt :D Zrovna teď se s Marikou přes chat už dvě hodiny hádáme, jestli jo, nebo ne. Já si stojím za ano, protože to fakt vypadá bledě :D

Bude to něco na způsob "Naše malé tajemství" a vím, že se to bude jmenovat nějak jako "Žena, která chtěla vědět". Ale to je vše, co prozradím. Ani se mi to nechce zveřejňovat a to ani nemám nic napsaného :D

Ach, tak se pojďme podívat na... teď se rozhoduji mezi "nadílkou" a "nadělením" :D


1.) "Malá asistentka"

Zdál se mi takový praštěný sen o tom, jak jsem si hledala brigádu v Berlíně v roce 1936 a... najal si mě Göring jako asistentku :D
A pamatuju si z toho svou strašnou zálibu v šatech s polodlouhou sukní a tylovými spodničkami :D
A že jsem na práci kašlala, jak to jen bylo možné :D
*
2.)Slečna hlídačka

Tohle je k tomu snu, jak jsem hlídala Reiniho děti :D
*
3.) "Co už s tím?"

Toto bylo k mé verzi "Musíme si pomáhat". Zneužila jsem do toho Erika, Maríu, Kitty... a sebe, ale tomu se nedá říkat zneužití...
Ale radši o tom moc psát nebudu :D
*
4.) Dalek v zavařovačce

VY-HLA-DIT! :D
*
5.) Vědmi ve vajcobalónu

Jo, to byl taky super sen :D Přistál mi na střeše u okna do pokoje tenhle balon a já do něj (chytrák) vlezla :D Pěkně jsem se proletěla po okolí, protože on si očividně létal, kam chtěl. Ale nikdy víc než dva metry nad střechami :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14