Korálkový speciál - VELKÉ šmuky 3

 Podíváme se po čase opět na rukodělnou tvorbu. A rovnou na další speciál. 

Řečené "velké" šmuky tentokrát zas tak velké nejsou, srovnáme-li je s některými dříve ukázanými. I tak ale předbíhají běžné výrobky.

Hned na začátek to trošku provážeme s minulým článkem o cestě do NYC. Trochu jsme se tam totiž se ségrou bavily i o korálkách - a ona si u mě rovnou objednala následující náhrdelník. Na BeadsMagic ho lze najít pod jménem Amitola. Jen jsem upravila barevné schéma, aby víc odpovídalo tanečnímu kostýmu B. (et voila, video!)(zda na něm je či není vidět, to neprozradím)... a taky jsem si upravila postup přidáním tyčinek, což se projevilo nejen esteticky, ale i zrychlením pracovního postupu.


*

Katrina vznikla po návratu do známého zámeckého prostředí. Jinými slovy: vyplnila jsem jejím vytvářením volný čas na průvodcárně mezi prohlídkami. Potřebovala jsem něco jednoduššího na oddechnutí atohle naprosto přesně vyhovělo daným požadavkům.

*

Ale aby mi to taky nezůstalo. 

Poměrně brzy jsem se totiž pustila do Fleur. Jakmile člověk pochopí, kudy navazovat na další díl a kolik "hrotů" má vést kterým směrem, není to až tak složité. O to horší je, když náhodou uprostřed zjistí, že to vlastně dělá úplně blbě a už je pozdě to párat. Fake it 'till you make it, jak se říká.


*

A zakončíme to dnes pokusem o choker. V tomto případě jsem následovala návod na Ice Queen. Klame tělem, postup je i tentokrát jednodušší, než se na první pohled tváří.




.

.

.

Velké šmuky 1

Velké šmuky 2

Komentáře

  1. Krása. Obdivuji tvou trpělivost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že k udržení víceméně stabilní hladiny pozornosti a klidu potřebuju dělat nějakou drobnou a opakující se práci, u které můžu nadávat jako starej námořník :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...