OC-tober 2022, část 1. (1-10)

Jsem s říjnovým programem poněkud ve skluzu, ale to VŮBEC ničemu nevadí, protože nejde o nic, co by se nedalo dohnat!

Je už tradicí, že se v říjnu pouštím do kreslicí výzvy, která není úplně Inktober, a nejinak tomu je i letos. Navíc strašně ráda s někým mluvím o svých OCčkách a jelikož už si připadám celkem otravná. když si o nich píšu jen s jistými dvěma kamarádkami, udělám z toho zase pro jednou everyone else's problem. Tak. 

A pojďme se do toho rovnou pustit.


/1/ FAV DESIGN (Deidrea)

"Oblíbený design" nutně neznamená "oblíbená postava", ačkoli Deidrea samozřejmě není úplně špatná postava. 

Byla má v podstatě první pořádná postava do Dračáku... a dost možná i poslední. Už si fakt nepamatuju, co měla za klasu (jelikož ta kampaň, kde jsem za ni chtěla hrát, měla kvůli špatné PJ de facto jen jednu hrací slezinu), ale protože obvyklenepoužívám svoje postavy jen v jednom projektu, ničemu to nevadí. O něco později jsem její koncept trochu přepracovala, vylepšila a vdechla jí nový život mimo případné budoucí dračákové sešlosti.

Dá se říct, že je trochu opomíjená, ale rozhodně není zapomenutá.


 *

/2/ WITH THEIR BFF (Irma Fawller & Ráchel Lindemann)

Ty dvě se potkaly ještě za války (cca v polovině roku 1943) za... řekněme... ne úplně ideálních okolností. Irma má velkou zásluhu na tom, že Ráchel válku přežila. Přišla o všechny. Z celé rodiny zbyla sama. A Irma se jí nabídla, že pokud se nemá kam a ke komu vrátit, najde u ní vždy otevřené dveře.

Irma: "Vztahy už nějak doladíme. Dceru by mi nikdo nevěřil, když mezi sebou máme rozdíl jen sedmi let, ale osobně bych se viděla jako taková ta divná bohatá tetka, jestli víš, jak to myslím."

Ráchel: (snaží se nesmát) "Já se radši zeptám ještě jednou - COže?"

Irma: "Nebo radši sestřenice? Nevlastní sestra? Neteř? Hele, jestli něco preferuješ, řekni si."

Ráchel: (předchozí snahu už úplně vzdala) "Ty fakt nevíš, kdy přestat, že jo?"

(poznámka - nakonec se shodly na sestřenicích) (jo! A ještě jedna věc. Posezení v kavárně, kterého jsme svědky, spadá přibližně do dubna 1950, kdyseRáchel zasnoubila, yaay!)


*

/3/ FANCY HAT (Kelly)

Řekla bych, že je na čase znovu uvítat na scéně naši oblíbenou (haha...) upírku. Když už potřebuješ pořádnou ochranu před sluncem, ujisti se, že u toho taky vypadáš patřičně cool.

Osobně si myslím, že klobouky všech druhů jsou bezva doplňky a měly by se zase vrátit na pozici běžné součásti šatníku.


*

/4/ ROYALTY (Ahuiliztli)

Já: "Jó, tohle bude brnkačka, určitě mám dost postav, které by odpovídaly tomuhle zadání..."

... se ukazálo, že 'sem myslela blbě.

Tak jsem trochu pohrabala v archivech a na světlo denní vytáhla tadyhle Ahuiliztli (aka Ari). Její design se prakticky nezměnil od doby, co jsem ji vymyslela (cca 2010), ale nemůžu říct, že by mi nějak extra vadil. Hádám, že moje 12leté já mělo raz za čas i relativně dobré nápady.


*

/5/ HUG (Viktoria Steinbrenner & Mariana Wolker)

Aneb "Takže ty seš ten, kdo může za to, že se Vikča teď cítí takhle? Dávám ti deset vteřin. Zdrhej."

Mariana je nejmladší ze čtyř sourozenců. Ukázalo se ale, že nepotřebuje žádné předchozí zkušenosti k tomu, aby pro Viki byla něčím jako ochranitelskou starší sestrou. A bohové ví, že Viktoria někoho takového potřebuje (protože v tomhle momentě příběhu jí fakt není co závidět - rodiče nedávno zemřeli při autonehodě & její přítel Josef se dostal do Terezína)


*

/6/ IN CREATOR'S CLOTHES (Leo)

No to se podívejme, už se zase opakuju. Ale já jsem tady ten, kdo má na starosti pravidla, takže mi budiž umožněno si trochu vymýšlet. A tady tohle zadání mě baví.

Každopádně. Tady tohle je něco jako můj "Absolutní Badass Outfit" z... hm... maskulinnější části spektra osobního vkusu (jasně, že mám i holčičí verzi) (za koho mě máte? Za amatéra?)


*

/7/ WITH THEIR SIBLING(S) (Lena & Mikael Kepplerovi)

Lena: "Aww, že našemu malému kouzelníkovi na té jeho skvělé škole chyběla jeho nejlepší nemagická velká ségra?" 

Mikael: "Pusť mě, nebo ti podpálím obočí!"

Jinými slovy - Mikael se zrovna vrátil z Ban Ardu na prázdniny... v tutéž dobu, co na katedře historie na oxenfurtské univerzitě skončilo zkouškové období...


*

/8/ 4 EMOTIONS (Margit)

K tomuhle mám jen takovou rychlou technickou poznámku. Originál má na hony lepší barevnou kvalitu. Ty první šaty? Mají puntíky - a na scanu to není nikdy vidět. Fakt nechápu, co má můj jindy věrný scanner zrovna proti chuděře Margit.


*

/9/ LGBTQ+ (Greta & Ester)

Však víte, jak to je s těmi nejlepšími kamarádkami... mrk mrk.

(tohle jsou buď Gretiny sny nebo Happily Ever After!AU) (kánon nebyl k děvčatům rozhodně milostiv) (a kdo za to může? Ale ticho, prosímtě...)


*

/10/ DOING YOGA (Anderien Ettreasil)

Fanservis? Jaký fanservis?


.

.

.

A co přinesl říjen v uplynulých letech?

OC-tober 2021, část 1. (1-10)

OC-tober 2020, část 1. (1-10)

Inktober 2019, část 1 (2-10)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Co? Sklo.

Korálky - nové projekty, pt. 14