OC-tober 2021, část 1. (1-10)

 Rok se s rokem sešel a opět tu máme říjen a s ním spojené to, co je pro tenhle blog nejdůležitější. 

Přesně tak, různé kreslicí výzvy. 

A jelikož se mi loni OC-tober celkem osvědčil (z hlediska tvůrčího, ne z hlediska feedbacku) (rozhodně ne z hlediska feedbacku...), rozhodla jsem se do něj pustit i letos. Tentokrát jsem se rozhodla dost předem, a tak jsem ani prompt list nelepila na koleni prvního večer. 

Tak to pojďme odpálit:

/1/ AS AN ADULT (Emily Jackson)

V jejím příběhu je jí deset, nemám v plánu se v její timeline posouvat o moc dál. Ale jedna věc je jistá - až by jednou dospěla, byla by z ní lolita (pro případně neznalé - ne. S tou knížkou to fakt nemá nic společného)


*

/2/ IN AN UNIFORM (Bob Ritscher)

Až teď mi došlo, že jsem drabble s ním nikdy nepublikovala... ups... :D

Bob (*28. prosince 1925, Hamburk), člen letky "Ti-flákači-tam-zpod-toho-stromu", je zde vyobrazen v momentě, kdy se dozvěděl, že od jeho slavného rande ve stíhačce to v dubnu 1945 bude přesně devět měsíců :D


*

/3/ LISTENING TO MUSIC (Bill Black)


*

/4/ FOR THE FIRST TIME (Lorena z Oretonu)

Tohle zadání jsem se rozhodla pojmout hodně doslova. Lorena, zaklínačka ze školy Zmije, je poměrně čerstvá novinka - byla mou roleplayovou postavou na letošním vědmáckém táboře, i když tehdy pod jiným jménem. 

Je fakt stará (zhruba stejný ročník narození jako Vesemir), ale ten, kdo by byl tak pitomý, aby jí to řekl do očí, by nedostal ani desetivteřinový náskok na strategický ústup. Svůj věk si vůbec nepřipouští, a i když jí fakt, že je zaklínačka a navrch půlelfka, pomáhá vypadat o pár století mladší než ve skutečnosti, stejně si barví vlasy a utrácí část každého výdělku za glamarye a jinou kosmetiku. 


*

/5/ PERIOD CLOTHES (Kelly)

Už jsem to říkala dřív, Kelly má pro moje potřeby jednu velkou výhodu. Díky tomu, že je upír, pokrývá módní trendy od patnáctého století do současnosti, takže mi dává slušnou možnost se vyřádit na designu.


*

/6/ FANSERVICE IN GENERAL (Erich von Wirtheim)

A tady máme dalšího člena z výše zmíněné letky. A zas se mi stalo to, co loni. Vždycky, když se snažím nakreslit některého ze "svých chlapů", o kterých si myslím, že jsou celkem pohlední, strašlivě to pos... kazím :D 

(sice se směju, ale ono je to fakt smutný...)


*

/7/ IN CREATOR'S CLOTHES (Swiftlinna)

Jedna z mých oblíbených kombinací na zámek. Hele, nikdy jsem neřekla, že mám vkus, ok? :D


*

/8/ GENDERSWAPPED (Anderien Ettreasil)


*

/9/ IN ANOTHER STYLE (Helen "Nelly" Riley)

Pro tenhle účel jsem zahrabala v archivu a na denní světlo vytáhla jednu z polozapomenutých postav - Nelly, sedmadvacetiletou studentku historie, která pracuje na získaní PhD titulu... a je taky cestovatelka časem. 

Pokusila jsem se tady napodobit styl seriálu Steven Universe, ale... eh, těžko říct, jestli úspěšně.


*

/10/ BALL GOWN (María Loccasey)

Jinými slovy další vřele vítaná možnost vyblbnout se na historickém oděvu.


.

.

.

A jak tohle dopadlo v dřívějších letech?

OC-tober 2020, část 1. (1-10)

Inktober 2019, část 1 (2-10)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

(nejen) Korálkový speciál