Tumblr Request Special 4 - Outfit Meme 3

 Ale to se podívejme, kdo se nám to tu zase pro jednou zjevil? :D

Jdu se pokusit o kousek dotáhnout rozdíl mezi tím, co jsem nazveřejňovala na tumblru a tím, co se objevilo tady. 

Let's go!


10. Victorian era clothing - Eskel

On za to nemůže... ale já ho zkrátka nedokážu nakreslit tak, aby si byl podobnej. Měla jsem dojem, že to ten papír nedá, když jsem už nejméně popatnácté přemazávala obličej... a došlo i na chvíle, kdy vypadal spíš jako Héctor Rivera. 

Chtěla jsem tam zakomponovat i meče, jenže to esteticky vypadalo přinejmenším podivně. A tak dostal aspoň kord. Maskovaný jako hůlka špacírka :D

 

*

Yennefer + 3C 

Že by nákupní výlet s Ciri do jiné dimenze? 

(Ciri sedící na Kelpii: "Get on, mama, we're goin' shoppin'!")(odkaz na Mean Girls (2004) zcela záměrný)


*

Weron + 3A 

A pro dnešek to tu ukončíme vědmačkou Weron - poněkud mimo vlastní komfortní zónu, co se stylu oblékání týče.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14