Konec dekády a 9 let s blogem

Ha! Ha, ha a ještě jednou ha! Ko-neč-ně (!!) jsem zas po několika letech stihla datum výročí založení blogu! Juch!

Devět let si to tady spravuju. Devět let. Neuvěřitelné, že mě něco drží už tak dlouho. Takový "kousek" chybí do prvního kulatého výročí. A kdybych si to se zakládáním tehdy rozmyslela dřív než na konci prosince, bylo by o ještě blíž. Ale hej, tohle taky jde - kulaté číslo, kulaté výročí.

Přemýšlela jsem, jak to pojmout letos. Speciální obsah? Souhrn uplynulého roku? A pak jsem na to přišla. Původně jsem si tohle chtěla nechat až na příští rok, kdy tohle datum bude pro tady ten kousek internetu mít úplně jinou váhu. Ale to je přesně ten důvod, proč si na příště nechám něco lepšího a většího (možná) (pokud si vzpomenu dřív než v ten den). A proč si tuhle věc dáme právě dneska.

Takže se připravte na
TOP 10 TOHO NEJLEPŠÍHO, CO JSEM ZATÍM NAKRESLILA
(2010 - 2019)

(varování: hodnocení je značně subjektivní a zaujaté, páč ho provádí sama autorka; vaše estetické cítění to může pobírat úplně jinak) (anebo to vůbec pobírat nemusí)


2010
No, co si budeme dlouho povídat. Když jsem procházela výtvory z tohohle období, byl to - dnešní terminologií podáno - celkem cringe. Prohlížela jsem to sem tam, tam sem, a fakt hodněkrát jsem si říkala, že z toho se nedá vybrat. Dalo. Ale že to byla nimračka. Nakonec to vyhrála tahle prácička z výtvarky. Co myslíte, zaslouženě?
Co se ještě zvažovalo? Morgath.
*
2011
Měla jsem za to, že to dopadne podobně jako v případě předchozího výběru. A taky že málem jo. A jen kvůli tomu, že jsem hrozně dlouho měla za to, že tuhle věcičku jsem vyplodila až o rok později. A jako by to do kontextu tehdejší ostatní tvorby ani nezapadalo. Což je vlastně nakonec dobře.

*
2012
Ale no tak, tohle by se dalo předvídat. Nuada. Dycky Nuada.

*
2013
Docela si říkám, jestli bych to taky už neměla dodělat. Nemám se konečně co vymlouvat, že nemám černou. Ale taky bych to na druhou stranu mohla nechat rozdělané. Tak nějak to k tomu už patří. Anebo...?
Co se ještě zvažovalo? Doctor Vědmi.

*
2014
Je to on, mého srdce (další) šampion... Khal Drogo, ne? 😄

*
2015
Pozor, pozor. Tohle je prakticky novinka, kterou tady ještě nikdo neviděl. Masquerade! čili Operní fotokoutek!

*
2016
Tohle byla těžká volba, byť ne Sofiina. Nesobecky podotýkám, že v roce 2016 se mi zadařilo skoro všechno, na co jsem sáhla. Hodně z těch věcí tehdy nakreslených se mi líbí. Do užšího výběru se dostaly tři kresby. A vylosovat jsem mohla jen jednu.
Co se ještě zvažovalo? Zelená víla & Lebčík.

*
2017
Když už tu je Drogo, nemůže chybět ani Daenerys. Která si to navíc po tom zdrbaném konci GoT i zaslouží. A dělala na mě oči.
Co se ještě zvažovalo? Zeph.

*
2018
Bez další diskuze si tohle místo urvaly zaklínačky na výletě.
Co se ještě zvažovalo? Khal Drogo.

*
2019
Dávala jsem ji sem celkem nedávno, vznikla jako součást Inktoberu. A já s ní jsem ještě pořád extra spokojená.
Co se ještě zvažovalo? Lilith.

***
Tak... a teď jdu vyvětrat (protože samochvála smrdí přece)...





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14