Menší výlet 2 - část 3.

Hellou!
Jsem tu zase s částí ještě blbější, než byly ty předtím, první díl nevyjímaje :D (ale to by se dalo tvrdit i o těch dalších... eh...)
Jestliže jsem minule slibovala "neuvěřitelně naimprovizovanou němčinu", tak věřte, že to vlastně ještě nebude tak hrozné. Když vydržíte až do konce, můžete se těšit na nějděsivější větu všech dob! (autorem jest Marika osobně :D)
Už tak je dost teplo. To vážně musíš přidávat ještě tohle?


(po nějaké době, kdesi v lese)
H: (nervózně se ošívá) (zoufale pokukuje po okolních keřích)
W: Co zas máš? (sarkasticky) Tahle zkratka se ti snad nelíbí?
H: (zasyčí) Když já už nutně potřebuju na záchod!
W: Tak si řekni jim. To bych chtěl docela vidět.
H: (otočí se k děvčatům) (po našem) Já... tam (ukáže na vzdálenější keř)... tento... čurat!
W: (něco ho napadne) Ich auch! ( = Já taky!)
V: Nein! Nur ein! Mit Marika! ( = Ne! Jen jeden! S Marikou!)
M: Jak jako se mnou?!
V: No někdo musí pohlídat tady pana Štětku. Tobě Hess nezdrhne a já jsem schopná Adolfa zabít.
M: Vrrr, tak dobře, no! Hej, ty! Komm!
(Hessie zmizí se svým "doprovodem" mezi stromy)
V: (kouká chvilku na Wolfiho, pak ji něco napadne) So... du bist Adolf, ja? Dein... (nemůže si vzpomenout, jak se krucifix řekne knírek, tak jen naznačí) ist sehr... no... very stupid.
W: (chystá se něco říct na svou obranu, když tu se vrací "vyčuraná dvojka")
H: (zasněně) Mein führer, tak fajně jsem se nevyčural už dlouho! Ta Marika je velice příjemná společnice, hrozně dobře jsem si s ní popovídal. A vy víte, že mi to nejde, když je ticho.
M: (okamžitě si začne Vědmi stěžovat) To bylo strašný! On pořád něco mlel, já mu vůbec nerozuměla, tak jsem se snažila přikyvovat a nedívat se!
(ještě později)
M: Ehmmmm... víš vůbec, kam jdeme?
V: Na Jeskyňku, neasi.
M: No ale víš kudy?
V: Mnjó... mám takovej pocit, že někde tudy bude Javoříčko.
M: Ty máš pocit, ty máš pocit... to nám je ale prd platný!
V: Mám daleko víc orientačního nesmyslu než ty!
H: Mein führer, vypadá to, že se hádají.
W: Na ja! To by mohlo znamenat, že se asi brzo navzájem zastřelí! I když... nejdřív možná zastřelí nás...
H: Ale to snad ne! Já se bojím, mein führer (kníkne)
(děvčata přeruší výměnu názorů)
V: (škodolibě) Tohle výborně nahrává těm našim teoriím. Počkej, něco zkusím. (víc nahlas) Hessie?*
H: (otočí se) Was?
V: (zpět k Marice) (nepřepnula z němčiny) Ja, ich wusste das. ( = Ano, já to věděla.)
M: Co??
V: Nichts, nichts. (k "zajatcům") Gehen! Schnell!
M: Ahá, už chápu tvůj záměr! (odkašle si) Wolfiii?
W: (sám k sobě) Neotáčej se, neotáčej se, ne- (otočí se) Was?
M: (začne se smát) Na jaaa, ich w... no, to samý, co Vědmi.
***
* - teorie o jejich přihřátosti. Proto si ověřujeme, zda skutečně slyší na tahle oslovení

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14