Menší výlet 2 - část 2.

Hellou!
Nejdřív něco, co se tématu týká pouze okrajově - ode dneška jsem zletilá. Je to... no... divný pocit. Hlavně si nepřipadám vůbec jinak než doteď.

Vlastně... nějakou výhodu to má! Nikdo mi už nemůže říct "Chovej se dospěle!" Proč?
Zaprvé - je to pro mě premiéra, ještě nikdy jsem dospělá nebyla, a jak mám vědět, že to, jak se chovají dospělí okolo mě, je správně?
Zadruhé - jakkoli se teď budu chovat, budu se chovat jako dospělá, takže výše zmíněná věta na mě nemá vliv :D

Ale teď mě tak napadá - jak kruci došlo k tomu, že jsem si k narozeninám dala další část Menšího výletu?? To už vážně mám tak málo nápadů na něco lepšího? Vedro mi leze na mozek :D
Musím připojit malé varování. Čím dál to pokračuje, tím se tomu stupňuje blbost! :D

Teď nemůžete říct, že jsem vás nevarovala


(nesourodá nadávající hromádka se zase zformuje do čtyř lidí)
H: Mein führer, máte kalhoty špinavý od té hlíny. Já vám to očistím... (začne Wolfiho oprašovat)
V: (chce se nějak omluvit, najednou si však všimne, o koho jde) (zůstane zírat s otevřenou pusou)
M: (zavře Vědmi pusu) Lítaj mouchy, bacha...
V: (pořád zírá na Wolfiho a Hessieho) (natočí Marice hlavu tím směrem)
M: Co zas… (taky si uvědomí, koho vidí; zůstane pro změnu zírat s otevřenou pusou)
(Hessie konečně očistil Wolfiho od hlíny)
W: (všiml si, že tam Vědmi a Marika pořád stojí) Ehm... Hessie, co to je zač a proč na nás tak zírají?
H: (šeptem) To asi budou nějaké místní... eh, nevím, jak to říct... prodejné slečny, podle toho oblečení...
W: Jistě... ehm... Co. Jste. Zač? (poooomalu)
V, M: (nechápavě zírají)
H: Asi nám nerozumí. Já se s nimi zkusím domluvit. (otočí se k děvčatům) Takže... dů jů spík ingliš?
V: (vezme situaci do vlastních rukou) (bleskurychle oběma šlohne revolvery a namíří jimi na Wolfiho)
W: Donnerwetter, Hessie, myslím si, že jsme teď jejich rukojmí!
V: Uhm... takže... vy(ukáže) teď půjdete (ukáže) s námi(ukáže)!!
H: A... asi nám chce říct, že máme jít někam s nimi...
M: (na Vědmi) Ses zbláznila? Oni s náma?! A takhle oblečení?!!
V: No jo, máš pravdu... (hrábne do tašky, hodí po Wolfim a Hessiem nějaké oblečení) Oblíkat! A nezdržovat!!
(o něco později - oba nacisté "zamaskováni" Vědminými "vandráckými" kabáty pro sezónu časné-jaro-až-první-mrazy)
V: (usmívá se jako měsíček na hnoji) A jak se mi to náhradní oblečení hodilo, co?
W: Cítím se tak...
H: (zálibně se prohlíží ze všech stran) Ale není to tak špatné... rozhodně ty partyzánky mají vkus...
M: Můj ty Satane... to je pohled...
V: (velitelským tónem, který nepřipouští námitky) Jdeme! HNED!
(oba náckové pochopí a rozejdou se)
V: (ukáže na opačnou stranu) (zařve) TAM!!
W: Ale my jdeme...
V: TAM!!
(skupinka se vydává požadovaným směrem) (Wolfi a Hessie jako zajatci vepředu, aby neutekli, děvčata jakožto dozorci vzadu)
W: No, Hessie, zdá se, že se naše původní akce odkládá.
H: Ale proč, mein führer? Já se tak těšil...
W: Za to můžou ty dvě partyzánky. Chtěli jsme je najít? Tady máme rovnou dvě.
H: A... kdy je začneme tento... likvidovat?
W: Mám velmi opodstatněné obavy, že teď zlikvidují ony nás. Viděl jsi? Jsou ozbrojené!
H: (chvíli je zticha) Ou!
M: Nevíš, o čem si ti dva povídají? Rozumíš něčemu?
V: Pche, ani prd. Rozumím tak každýmu pátýmu slovu, ale umím si to odvodit.
(v tu samou chvíli vepředu)
W: Nevíš, o čem si ty dvě povídají? Rozumíš něčemu?
H: Rozumím tak každýmu pátýmu slovu z dvaceti, ale umím si to nějak odvodit.
W: Ty umíš bémácky?
H: Ale jen těch pár slov. Teda, nejdelší, co bych dokázal, je (vcelku neumělá čeština) "Kde je tu hospoda a mají tam pivo?"
M: Hospoda? To jste měli sakra říct hned! Půjdete tam s náma!
V: Co kdybychom je tu trochu potáhaly po okolí?
M: A kam, prosímtě?
V: Třeba na Jeskyňku. Je to daleko jak kráva a stejně jsme si tam chtěly domluvit tu brigádu.
M: A jo, taky pravda.
***
Příště se můžete těšit na tak neuvěřitelně blbě improvizovanou němčinu, že by z toho všechny učitele na světě s největší pravděpodobností kleplo :D
Ale to nejhorší teprve přijde :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14