Menší výlet 2 - část 1.

Hellou!
A je to tu zas! Horší a silnější! To bude nejspíš tím, že jsme to zvládly s Marikou (neplacená reklama - má nový blog!) napsat za jeden večer. A navíc je to o kus kratší než jednička, takže všechna ta absurdita je ještě víc nahuštěná a děj nikde nedrhne... Vlastně - neměl by drhnout. Tak.

Opět pracujeme s alternativní verzí dějin, tedy že se Hessiemu povedlo dostat se z Anglie zpátky dom.

Btw - co se dalo čekat po nadopování třemi druhy nanuků, cukrovou vatou, Kofolou a na závěr ovocným koktejlem, že...

Menší výlet 2 : Nepoučitelní

Postavy - Wolfi, Marika, Hessie, Vědmi
Žánr - to už si umíte představit, ne?
Autor - My, VědmiI., z boží vůle Koště & My, Marika I., z Ozzyho vůle Kafe
Děj ve stručnosti - Veliteli buznovské posádky se partyzáni a jejich akce začínají lehce vymykat z rukou. Wolfi, opět se svým věrným parťákem Hessiem, se rozhodne situaci zkontrolovat. Po cestě je ovšem zastihne taková MALÁÁ nehoda... Ay!



(les okolo hradu Buznov, 1944)
(Wolfi a Hessie se prodírají trnitým křovím)
Wolfi: Jak jsem mohl být tak BLBEJ, že jsem ti znovu skočil na tu věc se zkratkou?!
Hessie: Ale to přece není ta samá, co před dvěma lety! Mein führer (A/N - Wolfi Hessiemu dovolil, aby ho oslovoval s... hm... malým písmenem), přece bych se nenechal od Goebbelse znova napálit, nemyslíte?
W: No, jen aby, Hessie, jen aby. Minule jsem tomu skřetovi jen velice důrazně domluvil. Ale teď... teď ho zabiju. Teda, já osobně ne, ale snad víš, co mám na mysli.
H: Ale mein führer, určitě je to správná zkratka. A kdyby něco, jsou tu přece ti partyzáni. Při nejhorším se jich zeptáme...
W: Ale kvůli tomu tady přece takhle inkognito jsme! Chceme je přece zlikvidovat!
H: (nevinně) To jako sami?
W: Kdybych tě neznal, byl bych tě podezříval ze sarkasmu. SAMOZŘEJMĚ, že ne SAMI! (facepalm) Měl jsem radši vzít Braunovou! Ta by šla, mlčela a hlavně nevymýšlela takový blbý zkratky!
H: Ale to byste mě teď urazil! Klid, mein führer, vždyť je to jednoduchý - hrad je vždycky na kopci, to z obranných důvodů. Takže, pokud teď půjdeme do kopce, nemůžeme to minout. No kdo by dokázal minout hrad?
W: Pochvala. To bylo skoro inteligentní.
H: (zahihňá se) Děkuji, mein führer...
W: Tak to asi zkusíme tudy. Do kopce, jak jsi správně navrhl. A navíc se mi zdá, že tady je to křoví nejmíň trnitý.
(prodírají se keři dál, když tu slyší dvě ženské)
ženská 1: Ne, fakt nevím, kde jsme. A totálně nevím, kudy jsme sem přišly.
ženská 2: Tak jdi za nosem... totiž signálem. Určitě nějakou cestu brzo...DVĚ! DVĚ ČÁRKY!!
ž1: Hihíí!!
(zvuk, jako když dva menší sloni probíhají křovím) (najednou proti Wolfimu a Hessiemu vyletí z keřů dvě neřízené střely... totiž dvě dívky, jedna blonďatá, druhá rudovlasá) (sejmou oba nácky, takže se na zemi vytvoří působivý chumel propletených končetin)
W: Scheisse! Co to zas...?
Vědmi (tedy ženská 2): Šmarjápanokurnikšopapes! Tojezasetrapas...
Marika (tedy ženská 1): Dej ten loket z mýho OKÁÁÁ!
H: (přidušeně ze spodku hromady) Ne, že bych chtěl nějak někoho urazit, ale fakt, že se na mně momentálně nachází asi půl tuny živé váhy...
M: (na Vědmi) Nevim, co ten pán, co je pod tebou, říkal, ale asi bychom měly slézt, ne?
V: Se ti lehko řekne, když tě tvůj loket netlačí do střev jako mě.
M: No to asi nebude jen tak. Ty máš levou nohu někde pode mnou - a mimochodem, máš ostrý koleno - a pravou ruku mně kolem krku...
V: A ty zase máš loket v oblasti mýho trávícího traktu, pravou nohu mi strkáš do obličeje...
W: Dámy, prosimvás, nechcete se přestat hádat a KONEČNĚ SLÉZT?!
V+M: Prosim?? (ach, ta jazyková bariéra...)

***
Jak by řekl táta: "Pane Bože, do čeho jsi duši vložil?!" No, to by mě taky zajímalo.
Myslím si, že by byli ti dva ještě rádi, kdyby je po cestě opravdu odchytli partyzáni. Pravděpodobně by se k nim chovali daleko lépe než my.
Co bude dál?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14