Vědmin Věneček (5.12.2014)

Hellou!
Kdo četl článek o Králících pořádně, mohl se dočíst, že, ach ano, chodím...totiž, CHODILA JSEM do tanečních. Jistě, spousta lidí by vám řeklo, že "taneční kurz byly tři nejlepší měsíce jejich života, ach bože, to bylo krásný, určitě budou chodit do pokračovacích kurzů" a jiné podobné blbosti.

Ne tolik já. Našla bych HALDU lepších způsobů, jak strávit ty pátky, které jsem si musela doslova ODTRPĚT v kurzu (ano, odtrpět - sice jsem měla super boty, co se mi dokonale přizpůsobily k tvaru ťapek, ale ony ty dvě a půl hodiny na nohou jdou prostě poznat)
Ale tak, co už teď nadělám, že? Zdárně, ve zdraví a hlavně celá jsem došla dotančila až ke včerejšímu Věnečku!

Bylo to takové... milé :D
A hlavně - mám fotky! Čili nekecám! :D
Máte odvahu? :D


1) Nástup

Pánové nám měli dodat růži, my jim "dárek trvalejší hodnoty" (citace Paní Velryby, jak madam instruktorku nazvali). Ale řekněte sami, přijde vám tohle fér? Růže zvadne a co pak s ní?
Vyřešila to mamka, protože mně se nechtělo nic vymyslet - čokoláda v plechové krabičce. Teď je jen na mém tanečníkovi, co s tím udělá...
*
2) V řadě

Nastoupeni čekáme, až nás pan taneční mistr náležitě uvede a představí.
Poté jsme si předali kvítka/dárky a (s těmi krámy v rukou) tančili polku. Myslím, že mě někdo šťouchl růží do oka...
*
3) S tanečníkem

Šla jsem si odnést kvítko, aby mi do konce večera nezdechlo, a maminka na nás vystartovala s foťákem :D
Pokud se někdo divíte, proč je to černobílé - mám takovou šílenou kvalitu barvy pleti, že na všech fotkách focených s bleskem jsem tak nechutně přepálená...
*
4) Otočka (abyste viděli, že jsem jen nepostávala)

Kdyby se mě někdo zeptal, co jsme ten večer tančili a v jakém pořadí, neřeknu mu to. Aspoň to pořadí ne, protože si to absolutně nepamatuji.
Jak se tak ale koukám, podle toho, jak všichni stojíme v kruhu, by tohle zcela určitě mělo být blues.
*
5) Vědmi :)

*
6) Salamandr aneb Běhání hadr

Tahle šílenost je hrozně zátěžová věc.
Nejdřív čtyřikrát vykopnete (vlevo, vpravo, vlevo, vpravo), následuje trochu vrtění na místě (vrtění zachyceno na fotce), poté dáma protančí pod zvednutou rukou partnera, stejným vrtěním so pokračuje kousek vlevo, *tlesk* *tlesk*, vrtěním vpravo, *tlesk* *tlesk*, s vrtěním se natočíte s partnerem proti sobě a na závěr dva výskoky. A takhle dál až do konce skladby, která se stále zrychluje.
Často se doporučuje zařadit na závěr večera, aby byla jistota, že všichni tanečníci chcípnou únavou.
*
7) Jak to má/by mohlo vypadat

Po první sérii osmi tanců následovala krátká přestávka, během níž nám tyto děti (mělo to něco společného s Paní Velrybou), které se účastní různých tanečních soutěží, ukázaly, jak to, co tancujeme, vypadá soutěžně. Část klasická.
Ty její šaty mi hrozně připomínají to, co měla Katniss na sobě během interview v Catching Fire.
*
8) Tanec s rodiči (nebo s těmi, kdo je zastoupí)

Spolužačka (která ovšem do kurzů nechodila) tam měla sraz s kamarádem, který mi v této části večera zastoupil otce :D
Je to zvláštní, tancovat s někým, kdo to UMÍ...
*
9) Trocha vlasů

Dobrá, tohle by mohlo být COKOLI - polka/waltz/valčík/jive. Podle postoje se to opravdu nepozná.
Zároveň je to důkaz, že o délce svých vlasů nešířím mylné řeči.
*
10) Jak by...2

Druhá předváděčka, část latinsko-americká.
Zvláštní, vidět dvanáctileté děti tancovat tango (i když ne to úplně typicky vášnivé)
*
11) Skupinová

Přišly se podívat i naše učitelky (blondýna v černých šatech s bílým vrškem a červenovlasá). tak jsme se nějak s ostatními domluvili, že si s nimi uděláme společnou fotku.
*
12) "Ty nejkrásnější, přece..."

Zleva doprava - Nikitka, já, Ilía
*
13) A jedna s tátou

Někteří ho budete znát z článku o Biskupickém Káléšku '13. Byl to super pocit konečně tančit s někým, komu dosáhnu na rameno a nemusím se zaklánět, abych mu viděla do obličeje :D
***
Samozřejmě, zbytek opět můžete nalézti zde - http://janasimikova.rajce.idnes.cz/Venecek_5.12.2014/
Jistě, fotodokumentace existuje i k oběma prodlouženým, ale to se mi nezdálo jako příliš dobrý materiál pro článek. Nicméně, kdyby se někdo chtěl podívat - první: http://janasimikova.rajce.idnes.cz/Tanecni_17.10.2014/

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14