Jak jsem se zúčastnila Biskupického Kaléšku 2013

Hellou! :)
Včera jsem se, jak název článku napovídá, zúčastnila Biskupického Kaléšku - festivalu slivovice.
Byla to naprostá sranda :D Zvlášť poté, co jsem se tam setkala náhodou (ale jasně, náhody existují...) s Marikou (dobře, psala jsem jí, jestli nepřijedou)
Mnohem líp se mi hlášení podá formou fotek, tak se pohodlně usaďte, asi to bude delší :)
1.) Vědmi s tátou

Sekli jsme se u stánku s historickými klobouky a dost jsme se pobavili, když jsme si je zkoušeli :D

*
2.) Raoul

Součástí Kaléšku je i každoroční závod historických kol.
Tohoto týpka jsem si soukromě přejmenovala na Raoula de Chagny :D
*
3.) Moje nové kolo

Čas od času si někdo nechal u hospody odstavené svoje kolo, tak jsme toho s mamkou využily a u několika mě vyfotila. Tohle bylo nejlepší :D
*
4.) Flašinetář

Nemohl tam chybět! :D Bývá tam asi každý rok. Nebylo by to bez dědka s flašinetem prostě ono, to víte :D
*
5.) Napoleonský voják

Aspoň myslím, že jsem se v označování trefila. Tahle část dějin mě moc nebaví...
Nicméně, ten tam taky nesměl chybět :D
P.S. - představte si na tomhle jet tři kilometry z Jevíčka do Biskupic...
*
6.) Moje nové zimní vozidlo

Přiznám se, na tohle jsem se těšila nejvíc.
Jen mě zklamalo, že už tam neměli ten tank, co jsem se na něm fotila loni (seděla jsem na hlavni jako na koštěti :D )
*
7.) Zimní vozidlo n.2

Možná stylovější, ale asi by mi v něm bylo víc zima...
*
8.) Bezva hospoda

Nakonec na té střeše opravdu hráli :D
*
9.) V divadle

Původní opona bývalého biskupického divadla... a nová herečka :)
*
10.) Luna v palírně

Tak toto je ona legendární LUNA! Ta praštěná, zesměšňovaná etc...
Prostě ta, bez které by to sice taky šlo, ale je jako zajímavý bonus :D
*
11.) Luninčin zajatec

*
12.) White & Black

Znovu u kloboučnického stánku :D
Marika není tak malá, to jen já mám podpatky :D Ale stejně je o fous menší než já, takže včerejšek dal vzniknout kecu: "Ty tři centimetry asi dělaj hodně, co?!"
*
13.) Utíráme tank

Ten tank (či co to bylo) se mým bílým kalhotám stal osudným :D
Nejdřív jsem na něj nemohla vylézt, protože se to na těch podpatcích opravdu nedalo, uklouzlo mi to a já se o něj otřela. A pak jsem se ještě pěkně otřela, když jsem lezla dolů (protože jsem se, blbec, sklouzla)
*
14.) Naše výhry

Z té panenky jsme měly druhé Vánoce :D Hlavně kvůli tomu psovi :D
A já to pak ještě zabila prohlášením: "Ale stejně jsem chtěla tu Pocahontas -_-' "
*
15.) "HA! Máme fotku s Göringem!"

Fotka vznikla docela zajímavě:
Vědmi: (na Mariku) "Vole, to je Göring!"
Marika: "Můj ty Satane! Fakt!"
V: "Vyfotíme se s ním!"
(následuje půlhodina, kdy jsme se přemlouvaly, která se zeptá, což nakonec vyřešila Mutti)
(po vyfocení se)
"Göring": "Tak jo, holky, ale teď si se mnou budete muset zatancovat"
V+M: O_O "W-what?"
V: "Ale já neumím tancovat! A navíc mám podpatky! Jen se procházet mi dělá problém! Ona (Marika) si s váma zatancuje"
M: "Ne-é! Víš, jak pletu i blbou salsu!"
V: "Tak Luna!"
Luna: "Ne-é! Já mám balonky!"
Jop, jsme obě dvě totálně neschopné se někoho cizího na něco zeptat a totálně neschopné na něčem se dohodnout.
Btw - nakonec jsme zdrhly na hřbitov se slovy: "Maminka si s váma zatancuje!"
*
16.) "HA! Máme fotku se Zajdou!"

Tak tenhle s náma naštěstí tancovat nechtěl :D
*
17.) Nejlepší kostým

Tak tahle paní to u mě vyhrála :D Ten kostým byl absolutně boží :D
*
18.) Macavity!

Jako Matrix! Všude!
*
19.) Druhý nejlepší pár

Druhý nejlepší - až po mně s Marikou, že... :D
Ta paní měla taky fajný kostým, ale na "růžovou palici" neměla :D
Opět fotka s tátou :)
***
Tadáá, to je vše, přátelé. Příště jedu zase! :D
Bonus - Mutti si trsla

:D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety