Další směska

Hellou!
Jo, takové věci obvykle vycházejí z toho, když se někdo moc nudí :D Že si jednoho večera nějaká Vědmi projde Archiv a zjistí, kolik nepublikovaných obrázků kde má :D

Většinou je to tak, že jsem jich spoustu naskenovala s tím, že "z toho udělám pěkně tematický článek" (např. o jednom starém příběhu, co nikdy nezačala psát) nebo "co to tady sakra dělá??" (čili nevzpomíná si, že by to kdy skenovala)

Občas to bylo i "To oskenuju, se to neztratí..." A právě z těchto se-to-neztratí obrázků jsem dneska sestavila tenhle článek.
Varování - pravděpodobně se to tu bude jen hemžit odkazy na jiné články, s nimiž mají ty obrázky přímou či nepřímou souvislost.


1.) SS-Scharführer Johannes "Hanzi" Sinner

Drahého a všemi milovanéh... dobře, už toho nechám, stejně tomu nikdo nevěří... prostě Hanziho známe už z facebookového Ehm zvaného "Vykradači hrobů". Nicméně, Ilía o něm taky psala - v článku o "nejoblíbenější postavě z nějaké povídky". Je tam o něm krásně psáno (ač to byl takový... hm... padouch :D ) a já si dala tu práci, že jsem jí k tomu poslala i jeho životopis. Jo, o tom druhém obrázku pod článkem radši pomlčme... :D
*
2.) Brigitte Steinerová

Nepřímo zmíněná (bez jména) byla v článku o mých snech (sen s pořadovým číslem 9). Čili (pokusím se do toho nezamotat) je toto hlavní hrdinka onoho snu ve své snad třetí verzi, kdy jsem byla konečně spokojena se zobrazením její podoby.
*
3.) Kitty 1944

Kche, to jsem kreslila v biologii na zadní stranu staré omluvenky :D Je to takové... radši bych se o tom už víc nerozepisovala. Já tam nikdy nebyla a ze starých fotek toho moc nezjistím.
*
4.) Pár náčrtů

Z druhé strany diktátu, pro změnu :D
Kreslila jsem si o přestávce po paměti šaty z divadelní verze Fantoma Opery.
***
Příští článek by mělo teoreticky být pokračování CdA2 nebo, což by bylo ještě lepší, pokračování NSP. Konečně vím, jak napsat další část :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety