Cesta do Anglie 2 - část 11

Hellou!
Tak to je nenormální.
Nemáme ještě hotovou CdA 2 a už rozhodujeme, kdo pojede do anglie v dalším díle :D
Dnes hodláme prokouknout problematiku syndromu "Ujíždějících rukou" při vaření, neplánované biologické experimenty a svatou trojici vzácných přísad do lektvarů.


(okolo půlnoci se rožnou světla)
Marika: (vzbudí se) (zmateně) Nedáte si někdo buchtu? Nebo šneka?
V: (začne se maniakálně smát)
S: (vzbudí se taky, zhodí Luciuse na zem) Co se děje? Ty máš záchvat?
V: Ty jseš blbej...
L: (ze země) Aaargh! Moje noha! Snape! To si slízneš!
S: Velice rád! (odtáhne Lusíího pryč)
Alex: Oni se jdou prát?
V: Skoro -_-
Nuala: (venku z autobusu) Já cítím moře...
B: Bloncko blbá, vždyť jsme ve vnitrozemí
A: Já cítím pizzu...
L: (triumfální příchod) A já... já necítím zadek!
S: Ty buď zticha. Nebo ti ho příště...
L: A do čeho bys...
Marika: Kuš! Ne že by mě to snad nezajímalo, ale... nedáte si někdo šneka??
(překvapené pohledy)
Marika: Já to potřebuju udat a vyhodit tu krabici! Přece nebudu blbá a nepotáhnu ji až dom!
V: Jo, honem! Každej si povinně vezme!
Erik: Po víně?
A: Spíš po slivovici.
V: Ta došla.
Marika: Ještě před Rozvadovem.
V: Jako loni!
B: Eriku, vy jste Francouz. Jak dlouho to ještě bude trvat, než se dostaneme do Calais?
Erik: Já nevím. Nikdy jsem nebyl dál než v Paříži.
María: To tu nemusíš rozhlašovat, miláčku. Každý ví, že ty na dovolené jezdíš vůbec dost nerad.
V: Jo tak proto jsi tak bledý...
Erik: Proto ne. Já... já mám přirozenou tento... bledost.
María: To né, na svatební cestě, v Tunisku, ses mi dokonce spálil.
Erik: Marío, nebylo to náhodou večer, já zrovna nevylezl ze sprchy a nebyla to náhodou jen pravá polovina obličeje?
María: Jo, i to je možný...
L: Máme přerušovat ten jejich rozhovor?
S&V: Né...
Marika: Mě to zajímá! Tak dáte si teda někdo toho šneka? Nebo buchtu??
Garret: Tak já si jednoho vezmu, pro klid tvé duše...(kousne si, vzápětí to vyprskne) Co jsi do toho sakra dala??
Marika: Majoránku... a tvaroh... a možná trochu třešňové marmelády s pepřem...
V: (řeší podobný problém jako Garret) Majoránku do buchty a tvaroh do šneka? A já si myslela, že umíš vařit...
Marika: Ujela mi ruka, jasné?
B: To teda fest...
P: Co je? Vždyť je to dobrý. Aspoň mně to teda chutná!
A: (položí Marice ruku na rameno) Toho se drž, sestro...
Marika: (k Alici) Dáš si?
A: Ne.
Marika: Proč?
A: Mám... alergii na tvaroh a majoránku...
P: Škoda, je to fakt zajímavý. Takový kombinace...Mariko, nebude ti vadit, když ti to sežeru?
V: To budeš moc hodnej.
P: Má to fakt grády... lepší než LSD!
María: Jo, to je fakt. Jako veselý bramboráky. Chcete někdo?
Erik: Ještě ty začínej (-/_-)
María: Nechceš u nás dělat v kuchyni, Mariko?
Marika: (nadšeně kývá)
V: (za Marikou zmateně gestikuluje, že OPRAVDU nechce)
Karel 2: Tak nastoupíte si nebo mám jet sám?
Mai: Já už nechci...(automaticky se jí navalí)
(přibližně o hodinu později v autobuse; ti, kdo ještě nespali, si na noční zvuky už zvykli a i Greenie přestalo bavit poletovat) (najednou se ozve zvuk rozepínaného zipu a něco vyskočí ven z té štěkající tašky a oknem ven)
Karel 2: (aby neusnul, poslouchá rádio)
Z rádia: ... tolik k dopravní situaci na... JEŽIŠIKRISTE, co to sakra je za obludu??? Neuvěřitelné, právě kolem nás proběhl tvor podobný kočce křížené se slepicí a klokanem a zaštěkal na nás! Řidiči, mějte se na pozoru!
Karel 2: (myslí si) No toho bych nechtěl mít ve svém autobuse... ještě že by tuhle partu nikdy nenapadlo si sem něco podobného tahat...
(konečně dojeli do Calais) (všechny v autobuse probudí výkřik)
Garret: ÁÁÁÁ! Kde je můj mrtvej klokan?!
Liz: Cože? To bylo to, co tam tak pořád štěkalo?!
Alex: Počkejte... to asi nebyl klokan. (vyndá z té tašky vajíčko)
Garret: No, je pravda, že tam bylo trochu kočičích chlupů, jak jsem vezl sousedce Micinu k veterináři. A... pár kuřinců, ještě jak jsem byl v létě u babičky. No a plus ty jeho (ukáže na Seva) lektvary... Já tě zabiju, Malfoyi!! (vytáhne z rukávu nůž)
S: Ne! Já si ho zabiju sám, až zastavíme.
Alex: A myslíte, že půjde tomu přírodovědeckýmu muzeu namluvit, že on je ten mrtvej klokan, co ho chtěli?
L: Já se vás bojím! Jdu k Alici!
A: Super! Naučím tě počítat od šedesátdevítky nahoru. Opakuj po mně - 69, 70...
L: 69 (smích) ... co bylo to další?
A: U Merlinovejch plesnivejch koulí... to bude na dlouho...
L: Jsi na mě zlá! Jdu za Mai! (zasedne vedle ní) Ahoj!
Mai: (zakrývá si pusu rukou, druhou mu zamává)
L: Jů, ty jsi tichá. Tak to se můžu rozvykládat. No, to jsem byl takhle...
Mai: Sakra, to už nedám! (chytne Lusíího tašku a...)
L: Můj Gucci! Ty mi bliješ do kabelky!!
Mai: (vrací mu kabelku) Už dobrý...NE! (začne znovu)
L: (zoufale) Tohleto mi v čistírně nikdy nevezmou... Seví, nemohl bys?
S: Poraď si sám -_-
L: (na Liz) Žahavko, mohla bys to spálit?
Liz: Mokrý blitky nespálíš...
Greenie: Nechte toho, nebo budu taky!
Z: (zrovna si čistí ventily, kryt jednoho odložil vedle sebe)
Greenie: Bezva! (chytne kryt a udělá do něj to samé, co Mai před chvílí do kabelky)
Z: (ničeho si nevšiml, vezme kryt a chce si ho znovu připevnit) Co to...hromada třpytek?
S: Huh! Vílí blitka! Můžu si ji vzít?
Z: Klidně všechnu...
S: Je to hrozně vzácná věc! Přijde to do toho lektvaru, co chci otestovat na bráchovi!
P: Hej! Já nejsem žádná pokusná myš! Nemůžu za to, že ti ta minulá zdechla!
S: To je fakt, ty jsi pokusný Petr.
***
A zapište si - "svatá trojice" vzácných přísad do lektvarů = vílí blitka, čerstvé jednorožčí bobky a netopýří hlen :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14