Cesta do Anglie 2 - část 5

Hellou!
Tak jsem zase doma. Tentokrát s nachlazeným močákem. Zase :D Mno jo, asi saunu a následné ochlazení nesnáším tak, jako ostatní :D
Ale teď o několika inforacích, týkajících se CdA 2.

Pamatujete loni, když jsme první díl Cesty do Anglie přidávaly na blogy jak já, tak Marika? Zdá se, že Cestu do Anglie 2 už si budete moct přečíst pouze na jednom blogu, tedy u mě. Nevím proč, ale vypadá to tak...

No, v dnešním díle pořešíme cholerika Vědmi, zastávku v Rozvadově, Lizino tajemství a Greeniinu závislost :D


(o deset písniček později)
Marika: ("zpívá") Průša je úchyyl...
V: Prosimtebe, Hellboyi, půjčil bys mi revolver?
H: Proč? Ty chceš někoho zastřelit?
V: Jo.
H: Koho?
V: Sebe!
H: To né! My tě máme rádi, že jo Liz?
Liz: Jo! To by byla přece škoda, kdyby ses zabila!
V: (stoupne si, otočí se k nim) (agresivně) Tak jestli mě máte OPRAVDU rádi, TAK MI TEN ZASR... REVOLVER DÁTE!
Andy: Klid, Vědmi! Mysli na něco hezkého. Třeba na koťátka!
Erik: Jistě, nechci aby ses mi tady odstřelila jako Meg tehdy na Coney Islandu.
Andy: Navíc, kdo by to utíral z těch oken?
María: Jo, to s Meg bylo hnusný. Mozek byl všude!
Erik: Myslím, že jsem za to mohl tím prohlášením "Nemůžeš být jako Christine"*...
María: Ano, to nebylo zrovna dvakrát vhodné...
L: (učí se počítat s "tetou Alicí") Jedna, dva, tři, čtyři, šest, osm, dvanáct...
A: Ale Lucíku, vždyť ti to tak krásně šlo.
L: No jo, já na ty malý čísla nikdy nebyl... jak to není v galeonech a přes sto tisíc, plete se mi to.
B: Teda Malfoyi, ty jsi ještě větší debil než loni...(k Dannymu) Nevšímej si ho, prosím.
D: Jasně. Tak kde jsme to skončili?
B: Zrovna jsi zkoušel, jestli ten můj malinovej lesk na rty chutná dobře nebo ne.
D: Fajn, jdu zkoumat dál...
(o něco později; zastávka na benzínce v Rozvadově)
(podstatná většina osazenstva autobusu buď na hajzlíkách, nebo šli na kafe) (venku zůstal například Garret a Abe)
Garret: Teda... já to nechápu. Vy jste takový inteligentní, tak proč jste si vzal tu blonďatou... nenapadá mě žádné slušné slovo
Abe: Víte, někdy stačí jediný pohled.
Garret: Aha.
Abe: A má moc roztomilý smích.
Garret: Vážně? Hm, to Lexi taky. Ale zase mě moc často nepouští ke slovu. Má toho vždycky spoustu co říct...
Liz: Ehm, Abe? Neviděls Blondie? Potřebuju si s váma dvěma o něčem promluvit.
Abe: (ke Garretovi) Dobře jsem si s vámi pokecal, pane Danforthe. Mohli bychom to někdy zopakovat. (otočí se k Liz) Tak, a teď půjdeme najít Blondie.
(o chvilku později na dámských záchodech)
Abe: Já nevím, jestli bychom neměli jít jinam...
Liz: Ne! Nikam se nepůjde! Tady vám to prozradit můžu!
B: O co jde?
Liz: (rozhlídne se) Já jsem ZASE v tom!
B: Noné! To je ale skvělý!
Abe: No ano, to je přímo úžasné!
B: Když o tom ale tak přemejšlím, brácha je opravdu trochu sklerotik. Já mu snad pořídím nějakej pamatovák...
Liz: Ne že mu to prozradíte! Ať si na to přijde pěkně sám!
B: (začne se smát) No tak to bude trvat...
Liz: Takovej debil to zase není!
Abe: Neřekl bych. Kdybys mu to tehdy neřekla, přišel by na to až za HODNĚ dlouho!
B: Moc bych za to nedala, že by si toho až do porodu nevšiml...
Liz: Klid, teď se nenápadně vytratíme. Je to přece jen trochu divný, když je tu s náma Rybopes.
Abe: Prosil jsem tě, abys mi tak neříkala.
B: Aport!
Abe: Kde?
Liz: Ty na to vždycky skočíš, že jo?
Abe: Pche...(odejde)
Liz: (k Blondie) Jasné teda? Nikdo to nemusí vědět. Jen ať si na to Červenej přijde sám.
(před autobusem)
S: Sakra, já si na těch hajzlech pěkně zarelaxoval...
L: To je divný... já se tam pěkně protáhl! Asi jsme byli každej v jiný kabince...
B: Ehm... kluci. Víte, co jsme si řekli?!
Nuada: Hej, ty vychovatelko. Nech je na pokoji. Nemusíš kazit život každýmu okolo.
B: (ignoruje ho) Jako by tu někde kňákal kastrovanej kocour...
Nuada: Chováš se jako malá, víš to?
B: Tak mě poslouchej, ty jeden v posteli neschopnej...
Greenie: (pokouší se je uklidnit) Nechte se! Přece si jeden druhým nenecháte zkazit krásnou dov...
B: (odcvrnkne ji pryč)
Andy: (chytne ji)
Greenie: Andariene, pamatuj si, že tě mám fakt ráda. A teď, přines mi absinth, než tu vomdlim...
Andy: Ale ne že si lokneš moc. To se s tebou pak opravdu nedá vydržet.
Greenie: OK
Mai: Jé, to je víla? Můžu si ji pohladit?
Andy: Klidně. Prosímvás, podržíte mi ji na chvíli? Já jí teď musím donést trochu absintu...
Mai: (ke Greenie) Ty jseš ale roztomilá...
Greenie: Ty jseš mi sympatická taky. Máme stejnou barvu kůže. Trochu mi připomínáš jeden národ tam od nás...
Mai: Zajímavý. Vy tam taky máte poloryby?
Greenie: Dá se jim tak říkat...
***
* téměř doslovná citace písničky "Please Miss Giry", finální písně z muzikálu Love Never Dies. V originálním znění: "... Beauty sometimes goes unseen. We can't all be like Christine."
P.S. - 23.11.2013 to bude 50 let od doby, co se vysílal vůbec první díl Doctora Who. To si rozhodně nenechám ujít a napíšu k tomu nějaký článek. Třeba jak jsem se stala Whovianem (=fanouškem Doctora)
P.P.S. - protože se během své týdenní neschopnosti docela nudím - ke které povídce chcete dodat pokračování?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14