Menší výlet - část 8.

Vědmi 2017: Podívejte, šestnáctiletá Vědmi = pitomá Vědmi, a totéž se dá říct o 70% věcí, které jsem tou dobou vymyslela. Takže do tohohle doporučuji jít jedině na vlastní nebezpečí, je to hrozná volovina.

Tuhle část Menšího výletu jsme s Marikou psaly jako takové "Co by kdyby...". Jako že se Hessie z mírového jednání v Anglii vrátil.
Je taky trochu delší, protože to prostě nejde přerušit v půlce.
A úchylové se taky KONEČNĚ dočkají :D
Ale víc toho neřeknu už ani náhodou. Kdo by byl zvědavý, může si to přečíst.


(o pár minut později)
H: (začne zpívat) "It's a long way to…"
W: "Buď zticha! Já ti tu Anglii ještě tak úplně neodpustil!"
H: (najednou se rozbrečí)
W: "Co je?"
H: "Ty už mě nemáš rád, Wolfi!"
W: "Co kecáš?!"
H: "No nemáš mě rád! Od té doby, co máš milenku, lezeš jen za ní a nebo za tou pitomou Braunovou!"
W: "Nech toho! Žádnou další milenku nemám!"
H: "Já ti prostě nevěřím!"
W: "Buď zticha, ano? Já tě mám rád! Chceš to dokázat?!" (políbí ho)
L: (zmateně zírá)
H: "Teda Wolfi! To bylo!"
W: "Já vím!"
(o něco později - konečně jedou domů)
H: "Heléé! To je Braunová! (otevře okýnko) Jak ti to šlape, Braunová?"
W: "Jó! Chodíš ráda pěšky?"
(oba se začnou smát, Hessie zrychlí, Braunová se za nimi chvíli zmateně dívá, pak pokrčí rameny a jde dál)
(o nějakou chvíli později)
H: "Wolfi? Ty spíš?"
W: "Ne, ty idiote. Totiž… promiň, Hessie. To se mnou dělá ta jejich pálenka. Je to ještě HORŠÍ, než vodka!"
H: "Tak kdo to tady tak chrápe?"
W: (otočí se, vidí Lea, jak spí na zadním sedadle) "To je jenom náš novej kamarád. A ty mlč, moc řveš, tak ať ho nevzbudíme."
H: (šeptá) "Na ja, tak dobře…"
(ještě později)
W: "Hessie! Zastav tam!"
H: "Proč?"
W: "Prostě tam zastav."
(auto zajede ke krajnici)
H: "Proč jsi chtěl, abych zastavil?"
W: "Jak jsi sám už dneska řekl - Braunová tu není, tak proč si neužít?"
H: "Eh…to jsem neřekl…"
W: (nechápavě zírá)
H: "… řekl jsem to trochu jinak. Ale sdělení bylo v podstatě stejný, řekl bych…"
W: "Tak vidíš!" (začne mu svlékat košili)
H: "Moment, Wolfi! Ne, že by se mi to nelíbilo, ale… co Leo?"
W: "Co? Chceš, aby se přidal?"
H: "Ne! To ne! Já jen… nevzbudíme ho? Kdybychom u toho třeba dělali moc hluk…"
W: "Odkdy se prosimtě staráš o to, jak moc hlučnej u toho jsi?"
H: "Ale… mein führer! Totiž… Wolfi!"
W: "Dost keců, Hessie..." (začne mu rozepínat kalhoty)
H: "Dobře, ale nemyslíš, že je to trochu... nedůstojný, dělat TO v autě?"
W: "Když nechceš..." (stáhne se)
H: "To jsem neřekl!" (přitáhne si ho k sobě a začne ho líbat)
(v tu chvíli někde dál)
policajt 1: "Podívej, Pepane - auto u krajnice."
policajt 2: "A co s tím?"
p1: "A je esesácký! Co když se jim něco stalo?"
p2: "No jo... máš pravdu, jdi to zkontrolovat."
(Policajt 1 neochotně vezme baterku a vydá se směrem k autu.)
p1: "Promiňte, ale nestalo se vám nic?"
(posvítí baterkou dovnitř, vidí scénu, kterou by nikdy nečekal, že uvidí)
p1: (zařve) "JEŽIŠI KRISTE!!" (zdrhne zpátky)
p2: "Tak co, Lojzíku, stalo se jim něco?"
p1: (kníká) R-radši tam nechoď!"
p2: "Proč?"
p1: (omdlí)
p2: (snaží se vzkřísit p1)
(mezitím v autě)
H: "Páni! To bylo něco, Wolfi!"
W: "Taky jsem se snažil." (úsměv) "Ale nezdá se ti, že tu někdo byl?"
H: "Cože? Já nic neviděl... soustředil jsem se na něco jiného."
W: "Něco jako... takový světlo, či co..."
H: "Wolfi... už nepij!"
W: "Hessie, ale já vážně něco viděl. Ale to je jedno... co takhle si to dát znovu?"
H: "Ale Wolfi, já už nemůžu..."
W: "Hessie! Nebuď jako malej! Já po tobě teď žádám, abys..."
(ticho)
H: "Wolfi?"
(ticho)
H: "On snad spí...?"
L: (vzbudí se) "Co je?"
H: "Leo, zdá se, že Wolfi vytuhl. Tak co navrhuješ? Jedeme domů?"
L: "A co jiného?"
H: "Mno... ale já vlastně ještě nesmím pořád řídit. Chci říct, vypil jsem toho taky dost."
L: "A já neumím řídit."
H: "Neřešitelné dilema... co tady počkat do rána a mezitím si trochu užít?"
L: "(vykulí oči) Jak to myslíš?"
H: "Ale neboj. Mám s sebou karty..."
***
Tady to vymýšlela z větší části Marika, a kdybych ji neusměrnila, Leo by z toho nevyšel v pořádku :D
Je to část předposlední, proto se už neptám, co si myslíte, že se stane.
Chci jen vědět, jestli si budete chtít přečíst i tu blbost o Wolfim a Reinim.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14